2014. augusztus 14., csütörtök

Bolondozás (Szeptember 8., Hétfő)

Szeptember 8., Hétfő

Vasárnap Vandának és Annának el kellett regélnem a szombat este történteket, szóval azzal elvoltam egy darabig. Aztán meg Danival beszélgettem face-n. Nagyon vicces fiú. Imádom (mint barátot).

Reggel nehezen keltem, az ébresztő órámat alig tudtam kinyomni.

Nagy nehezen kikeltem az ágyból és kimentem a fürdőbe, fogat mostam és mentem öltözni. Egy kapucnis,belebulyos pulcsit és egy cső farmert vettem fel.Nem voltam éhes, majd a suliban eszek.

A suli fele már felébredtem egy picit, sőt a suli előtt láttam a kis párt besétálni a suli bejáratán. Na ez már egy bögre kávéként jött, azonnal felébredtem. Dominik rám is nézet (mostanában sokat néz rám).


Kinyitottam a szekrényem és azonnal egy ismerős arc pattant oda mellém, Dani. Örültem a társaságának, pont ő kellet most nekem reggel.
- Hali. - mosolygot mint egy tejbe tök.
- Szia.
- Van snapchat-ed? - kérdezte még mindig azzal a nagy mosollyal az arcán.
- Van. Mert? És mi ez a nagy mosoly? - már én is mosolyogtam tőle.
- Oké, akkor léci add meg akkor, úgy viccesebb a beszélgetés képekkel. És azért mosolygok mert ma ilyen vagyok. - nevettet.
- Akkor hát nap mosolya, tessék itt a snapchat nevem. - írtam rá egy papírra és átadtam neki.
- Köszi, nap komikusa! - érintette meg az orrom hegyét és elment mellettem.
Na, ő feltudott víditani reggel. Köszönet Dani!!
A suli gyorsan elment, hála az égnek. De a Fizika óra az sokáig tartott, vagy csak azért mert nem szeretem. Lementünk a lányokkal a szekrényekhez és elpakoltuk a cuccunkat.
Elköszöntem tőlük és elindultam a kijárat felé. A suli előtt ott volt a szerelmes pár és Dani, meg Lőrinc. 
Dani odafutott hozzám és megfogta a karom.
- Szia. - mondta mosolyogva. Ma tényleg nagyon vidám.
- Hello. - követtem a gyors lépteit. A szerelmes párhoz és Lőrinchez mentünk. (én nem akartam, ő fogta a karom)
- Mi megyünk Bellával, oké? - mondta Dani gyorsan, mielőtt én bármit szólhattam volna.
- Oké. Majd este akkor írok. - szólalt meg cuki hangján. Bólogatott és aztán rám nézett. 



- Oké. Csá - fordult meg Dani és megint megfogta a kezem.
- Hello. - néztem Dominikra és Dani után mentem. 
- Köszi, pont jókor jöttél ki, megmentettél. - nyugodót le és a lépései is egyre lassabbak lettek.
- Szívesen. - néztem rá mosolyogva. - És mi az úti cél?
- Hát, nem tom. Ti hol laktok?
- Itt ebben az utcában. - mutattam a suli melletti utcára. - Közel lakunk.
- Oké. 
Indultam el és ő is utánam. Fel fele menet elbeszélgettünk minden féléről, így gyorsan meg is érkeztünk.
- Szép a házatok! - nézet a házra, miközben én becsuktam a kaput.
- Köszi! Egy picit talán sok a fa, de apukám imádja a fákat, szóval a kert tele van gyümölcs fákkal. - néztem a fákra és elindultunk a járdán a lépcső felé.
- Az jó, legalább nem látnak be és sok gyümölcsötök van, így egészségesek is vagytok a sok gyümölcs fogyasztással. - mosolygót.
- Mi az tudós lettél? - nevettem.
- Ja. - nevettet.
Fel lépegettünk a lépcsőn és a bejárati ajtó fele mentünk. Elő vettem a kulcsom, és bele dugtam a zárba. El kezdtem nagy nehezen kinyitni.
- Várj, segítek! - tette a kulcsra a kezét, elfordította és kinyitotta az ajtót.
- Köszi.
Beléptünk az előszobába, én pedig letettem a táskám a földre. Dani csak nézet körbe.
- Tedd le a cuccod, nyugodtan. - vettem le a cipőm.
- Oké, szép a lakásotok. - tette le a táskáját.
- Köszi. - mosolyogtam. - Kérsz valamit enni?
- Igen. Mi van? 
- Csinálok krumplit! - mentem be a konyhába.
- Komolyan elkezdesz sütni? - nézet rám furán.
- Igen, én is éhes vagyok. Nem ettem a suliban, gondoltam csinálok valamit.
- Oké, segítek.- megmosta a kezét és felém fordult. - Mit csináljak?
- Kapcsold be a sütött és 200 fokra melegítsd fel, én addig hozok krumplit. - mentem be a spájzba és hoztam ki egy 10 db krumplit.
- Itt kell? - mutatott a sütőre.
- Igen. - tettem egy tálba a krumplikat és megmostam. - Elő veszel egy vágó deszkát? Ott van a melletted lévő fiókban. - mutattam oda. Dani meg lehajolt. - A 3.-ik .
- Oké. - és vette elő egy fehér vágó deszkát.
- Jó, tessék itt egy kés, vágjuk fel karikákra. - vettem ki egy krumplit és elkezdtem vágni. Ő is ezt tette.
Ki hoztam még a spájzból egy tepsit és olívaolajat.  A tepsibe öntöttem olajat és utána beletettük a krumplit és megsózta Dani, aztán be a sütőbe. Kevertem még egy tejfölös szószt, utána pedig felmentünk az emeletre és megmutattam a szobám.
- Jó a szobád! Tetszik ez a baglyos párna. -vette fel a baglyos párnám. - Pont ilyene van a Csoró Lalinak! - nevettet.
- Igen, még tavaly kaptam a szülinapomra és előbb volt meg nekem, mint a Lalinak. - nevettem.
Egy pár percig el voltunk, aztán lementünk enni mert kész volt a krumpli.
- Ez nagyon finom. - ette jó ízűen és a mártásba tette a krumpliját.
- Köszi.
Evés után elmosogatunk. Ami elég viccesen sikerült.
- Tessék. - adta oda a tányérját.
- Köszi.
Danira néztem aki törölgette a tányérokat, a kezemmel a csap alá nyúltam és a vizet az arcába fröcsköltem.
- Ohh, na meg állj! - vette a kezébe a mosogató szert és a benne lévő habot rám fröcskölte. 
Én csak spricceltem rá a vizet, aztán már ő a csap alá egy poharat tett, meg töltötte az alját vízzel és az arcomba vágta. Én is a fejér öntöttem a vizet, de végül mind a ketten a földön ülve pihentünk.
Csurom vizesek voltunk és a padló is. Egymásra néztünk és elkezdtünk nevetni.
- Mennem kell. - törte meg a nevetést Dani.
- Oké. - álltam fel a földről és ő is. A bejárati ajtóhoz mentünk és kiengedtem Danit.
- Finom volt a kaja. Köszi, az ebédet. - mosolygót rám.  
- Szívesen.- kinyitottam az ajtót és kiment. Még megvártam még kimegy a kapunk, aztán becsuktam az ajtót.
Fel mostam a konyhában és elmentem hajat mosni, mivel tiszta víz volta hajam, így nem volt más választásom. A szobámban fel vettem a pizsim és leültem az íróasztalomhoz tanulni.
A telefonom pettyent egyet. Dani snapchat-en küldött egy képet.

Ez volt alá írva: " Elfáradtam a nagy harcban"
Küldtem gyorsan egy képet: " Ez van"



Utána már nem küldött, így nyugodtan tanultam tovább.

Nap: 4/5- elmegy.
Vízi csata: 5/5- vicces volt.


   
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése