2014. augusztus 12., kedd

Dani (Szeptember 5., Péntek)

Szeptember 5., Péntek
Nem sok minden történt az elmúlt két napban ezért nem írtam semmit a naplómba. De ezt most hagyjuk.

Reggel mosollyal az arcomon keltem ki az ágyból, úgy éreztem ma egy jó napom lesz. És hát mondhatni annak. De kezdem tényleg az elején. Szóval kikeltem az ágyból és lementem a konyhába. Egy tál zabpelyhet megettem, megittam egy bögre kávét és indultam fel a fürdőszobába. A tükör elé álltam, gyorsan arcot,fogat mostam, utána pedig mentem öltözni.
Egy Mango-s pulcsit és egy cső farmert vettem fel magamra. A hajamat pedig kivasaltam.
- Valaki milyen boldog reggel!!?- állapította meg az anyukám, miközben tettem bele a táskámba a szendvicsem és egy palack vizet.
- Igen.- bólintottam. - Zalán gyere, nem akarok elkésni!!
- Megyek. - kapcsolta ki a tévét. - Ma jövök haza egyedül.
- Oké. - nevettem. Egyre jobb, legalább az öcsémért nem kell vissza fáradnom a suliba.

Elfordítottam a kulcsot és kinyitottam a  szekrényem. Kivettem a matek cuccom és agyilag felkészültem a felmérőre. És ebből látszik, hogy nem is figyeltem a körülöttem történő dolgokra. Amikor elakartam indulni belebotlottam valakibe, az illata kellemes volt. A pólója rátapadt a testére és én csak fogtam. Fel néztem rá, Dani volt. (Domi haverja)
- Ohh, bocsi! - léptem hátra zavaromban.
- Semmi baj, én nem figyeltem oda!- láttam a mosolyt a szája szélén,így én is elmosolyodtam.

- Nem én nem figyeltem, de tényleg! 
- Most ezen fogunk veszekedni holnap reggelig? - nevetett. Én meg még jobban elmosolyodtam.
- Nem. - már nevettem én is.
Elmentünk egymás mellet és már mentem is fel a teremhez, még mindig az előbb történteken gondolkoztam, de mi után ki osztották a felmérőt csak arra koncentráltam. 


Suli után a haza indultam ki léptem a suli elé, Domi és Dani ott beszélgetett, mind a ketten rám néztek.

Jaj,ne! Ugye Dani nem mondta el a reggel történteket. Bár, mindegy. Gyorsan elmentem mellettük. Haza fele csak ezen járt az agyam, meg persze a felmérőn (nem a felmérőn egyáltalán nem :D ) .
Délután még tanultam egy kicsit, bár nem sok mindent tanultunk még, szóval gyorsan végeztem. Lementem a nappaliba a géphez és bekapcsoltam azonnal felmentem Face-re és bekapcsoltam egy kis zenét is, hogy ne unatkozzak.



Fel is pattant egy ablak, a szívem nagyon gyorsan és hangosan elkezdett dobogni. Dani volt, de mit akar? Azért vissza írtam neki.
 Dani: Szia
 Bella: Szia
 Dani: Most van alkalom a veszekedésre! :D
Elmosolyodtam és visszaírtam.
 Bella: Haha :D
 Dani: Oké ha nem akarsz veszekedni azt megértem!
Kérdőn néztem a monitorra.
 Bella: Oké :D
 Dani: Amúgy nálam van a tájékoztatód!
 Bella: Mi?
Oh, ne! Elejtettem!
 Dani: Elejteted! De ha akarod holnap vissza adom ;)
 Bella: De holnap szombat, nincs suli
 Dani: Tudom,de esetleg össze futhatnánk?
Jó, most ugrott ki a szívem. Nem mondhattam nemet itt az alkalom haverkodni.
 Bella: Oké, nekem csak este fele jó
 Dani: Oké, suli előtt 6 órakor. ;)
 Bella: Jó
És ki lépet. Te jó ég!!!

Suli: 5/5- jó volt
Dani: 5/5- holnap tali





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése