2014. augusztus 24., vasárnap

Egy új barát (Szeptember 9., Kedd)

Szeptember 9., Kedd

Ma leginkább laza nap volt a suliban és.... Reggel könnyedén keltem ki az ágyból az én kis kedvenc Right Now (One Direction) dalomra. Ma jól éreztem magam, nem tudom miért,de ez a nap is egy olyan "ma jó napom lesz" módban kezdődött. A szekrényem előtt állva túrtam a szekrényembe, egy fekete csőfarmert és egy kék vékony kötött pulcsit vettem fel. Hozzá pedig vettem fel a conversemet.








Az öcsémet nagy nehezen összetudtam kapni (a szüleim elmentek már dolgozni) és elindultunk lassan a suli felé. A suli előtt az öcsém előre szaladt, az egyik osztály társával ment be. Így egyedül mentem a suliba. Az aszfaltot nézve mentem és egy picit lehervadt a szám, de inkább csak elbambultam, amikor valaki felnevettet, a nevetés éles és lányos volt. Fel néztem és őket láttam.
- Ne csináld, Dominik!! - nevette el magát Izabella. És Dominik egy puszit nyomott a szájára. Megtorpantam és őket néztem. Alig tudtam megmozdulni a lábam, a földbe gyökerezett és iszonyúan nagy teher volt a szívemen.  Nevetve mentek be és én csak néztem utánuk.
- Minden oké? - kérdezte egy ismerős hang a hátam mögül és mellém állt. Dani a kezében egy zacskó Fornet-it tartott és ette az édes péksütemény, ő is arra nézet ahol előbb nekem volt a tekintetem, aztán felém fordult és rám mosolygót.
- Persze. - néztem a kék szempárjába, ami egy picit megnyugtatott.
- Kérsz? - fordította felém a zacskó Fornet-it. - Friss.
- Köszi. - vettem ki egy darabot és jó ízűen megettem.
Danival együtt bementünk a suliba és elmesélt egy vicces sztorit, amitől azonnal jobban lettem az előbb látod dolog miatt. Elkísért a szekrényemig aztán elköszöntünk egymástól, mivel neki is vissza kellet mennie a termébe.
Én is felmentem a terembe, és letettem a cuccom a padomra és leültem. A fiúk valami videót néztek és nagyon röhögtek rajta, biztos vicces volt (a két új fiú is ott volt, gyorsan betudtak illeszkedni), mellettem Anna valamit rajzolt, szóval vártam az Irodalom órát. Az óra gyorsan elment, így lementem a szekrényemhez és elrendeztem a cuccaimat. Valaki mellém állt.
- Szia. - köszönt az új fiú osztály társam (Bence). Amúgy nagyon helyes fiú. - Bella igaz?
- Igen. - néztem a mélykék szem párba és megremegett a térdem.


- Még nem beszéltünk, gondoltam most eltudlak kapni egy pár szóra? - mosolygót és én majd nem elolvadtattam a mosolyától. "Bella térj észhez".
- Ohh, persze. - mosolyogtam rá és elkezdte verni a szívem. Mi van velem???? Bella!! HAHÓÓÓÓ!!ÉBREDJ FEL!!!
- Amugy, tetszik rajtad a pulcsid, szép vagy benne. - mondta teljesen lazán és elindultunk a folyóson kifele a suliból. Ezt most vegyem bóknak?? Már is bókol az új osztálytársam?? Furaaa.
- Köszi. - mosolyogtam rá.
- Hallottam szereted a Coldpaly-t? - nyitotta ki az ajtót és kiengedett rajta.
- Igen. Nagyon jók. - és kezdtem elpirulni. A suli előtt ott volt a nagy banda. ("szerelmes pár",Dani, Lőrinc)
- És esetleg lenne kedved hétvégén moziba menni? - nézett a szemembe.
Én elnevettem magam, és azonnal Dani és Dominik is oda nézett. Égettek a tekintetükkel, annyira néztek, de engem nem érdekelt, hanem ránéztem Bencére. De még így is éreztem magamon a tekintetüket.
- Ehhez, hogy kapcsolódik a Coldpaly? - néztem rá és még mindig nevettem.
- Hát valamit, valahogy felkel vezetni. Nem? - nézet rám és elmosolyodott.
- Biztos.
- Na, akkor egy mozi?
- Nem tudom, majd meglátjuk. Na, szia. - búcsúztam el és elindultam haza fele. Bence csak intett és elment a buszmegálló felé.

Otthon megírtam gyorsan a házim és utána vissza mentem a suliba, ugyanis mivel elkezdődött az év a zongora is elkezdődik. A tanárommal egyeztettem, hogy mikor kell mennem ( Lucájét is). Szóval Pénteken 17.00- kor kell mennem és szerencsére most már csak, Pénteken. Meg tudtam győzni a tanárom, hogy tartsa nekem egy órában, ami 1 órás. Mert eddig kétszer kellet mennem, ami fél órás volt. Haza mentem nagy vidáman és kiültem a kertbe olvasni Szent Johanna Gimi 6..

Bence: 5/5 - kedves srác. Talán megfontolom azt a mozit. Amúgy bejelölt Facebook-on. :)
Matek: 5/4 - a felmérőm jól sikerült 50 pontból elértem 39 pontont. Én már ennek örülök, nem vagyok nagy matekos és nem is szeretem.
Dani: 5/3 - fura, ma este nem írt. Nem értem mindig szokott írni. :(
Szent Johanna Gimi 6.: Legalább Reni és Cortez együtt van. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése