2014. augusztus 27., szerda

Meghívások ( Szeptember 12., Péntek)

Szeptember 12., Péntek

A héten nem sok minden történt, egy párszor láttam továbbra is a szerelmespárt csókolózni (ami nem volt túl kellemes látvány). A két új osztálytársammal kifejezetten jobban lettem. Nagyon jó fejek, Dani is jobban lett velük, söt a fiú osztálytársaim teljesen kijönnek a 8.-dik b.-és fiúkkal (Daninak hála) . Így nagyjából minden szünetben együtt lógnak velük (na, jó nem mindegyikben, ez egy picit túlzás). Az év elkezdődött hivatalosan is, dogák,felelések stb.
A mai nap fárasztó volt, de kezdem az elején. Reggel a suli előtt már ott állt a díszes tárasaság, de mi Ellával inkább bementünk (nem akartunk a suli előtt álldogálni).
- Holnap szabad vagy? - nyitottuk ki a szekrényeinket.
- Nem, Bencével megyek moziba. - pakoltam be a cuccom a táskámból.
- Uhhh... - vetett rám érzelgős pillantást.
- Ella, ez csak egy mozi és barátok vagyunk! - néztem rá mérgesen és bevettem egy Orbit rágót.
- Ja, igen "barátok" vagytok. Amikor folyamatosan bókol neked. - formázott az ujjával idézőjelet. - Kaphatok?
- Persze. - nyomtam ki egy darab rágót a csomagolásból. - Csak kedveskedik és nem bókokat szór.
- Ohh, hát persze. - rázta a fejét. - Amúgy észre vetted, mikor mond valami "kedveset" neked, Dani mindig furán néz rátok, 100% hogy féltékeny.
- Ez nevetséges Ella. - röhögtem.
- Jó-jó mára befogtam. - tette fel a kezét olyan "meg adom magam" stílusban. - Amúgy neked, hogy sikerült a tegnapi nyelvtan doga?
- Hát, jól. Szerintem könnyű volt, amúgy is a tavalyi év tananyaga volt benne. - rendeztem el a cuccomat a szekrényemben.
- Hello! - állt mellém Dani.
- Szia. - néztem rá mosolyogva.
- Hali. - mondta Ella, csak éppen a fejét nem lehetett látni, mivel be volt dugva a szekrényébe. - Hol a szendvicsem??? - alig lehetett hallani amit mond.
Mind a ketten furán néztünk rá Danival, de végül már nem foglalkoztunk vele.
- Hé, figyi. Holnap bowlingozni megyünk a fiúkkal nem jössz? - nézett mélyen a szemembe.
- Hát, az van, hogy én holnap Bencével megyek moziba.
- Meg van. - dugta ki a fejét Ella és nagyon megőrült a szendvicsének.
- Ohh, értem. - láttam rajta, hogy egy picit csalódott, de nem tudtam mit csinálni ez van, már Bencének megígértem, hogy elmegyek. Nem bánthatom meg.
A csengő hirtelen megszólalt, így gyorsan elköszöntünk egymástól és Ellával elindultunk a teremhez.
- Miért? - nézet rám Ella.
- Mi? Miért? - néztem rácsodálkozva.
- Miért, kell moziba menned? Dani elhívott egy nagyon menő társaságba!! - lépkedtünk fel a lépcsőn.
- Annyira nem menő társaság.
- De, igen. - értőnk be a terembe és leraktuk a tankönyveket és leültünk mivel elkezdődött az óra.
A mai nap könnyű volt. Angolon csak dalszövegeket fordítottunk, mindenki vitt be egy dalszöveget és azokat fordítottuk. Én az Imagine Dragins-tól a Bleeding Out -ot vittem.


Suli után Danival át mentünk a boltba.
- És mit néztek meg? - vett le egy nyalókát Dani.
- A Tini Nindzsa Teknőcöket. - vettem ki a hűtőből egy narancslét.
- Ezt ki választotta? - nézett rám kérdőn és nagyon gúnyosan mondta. Én pedig elmosolyodtam és rá néztem.


- Én, Szeretem az Akció, Kaland, Fantázia filmeket. - fizettem a pénztárnál és már nagyon vágytam arra a jéghideg üdítőre (tesi után).
- Ohh, értem. Szóval kalandvágyó vagy. A pasik bírják a kalandvágyó lányokat. - nézet rám nagy kék szemeivel és közben a szemöldökét húzogatta fel-le. Értettem a célzást, sajnos.
- Aha. - néztem rá furán és belekortyoltam a narancslébe. - Mennem kell, még délután zongorám lesz és a házit megszeretném írni.
- Stréber. - nevetett. - Na, akkor viszlát művésznő.
Mérgesen ránéztem.
- Viszlát, focista....fiú. - jobb nem jutott eszembe, amúgy is focizik és nagyon jó benne. Dani elnevette magát, én pedig elindultam a boltok mellett ki a mi utcánkra. Dani pedig a buszmegálló felé (mivel ő nem itt lakik).

Amikor hazaértem, megírtam a házim aztán mentem zongora órára (ami még csak át ismételtük a tavaly tanultakat). Az öcsémet haza hoztam a suliból és megnéztük A Zöld Urai-t.

Tesi: 5/2 - a tanár nagyon megfuttatott minket fáj a lábam nagyon, tuti holnap izomlázam lesz.
Holnapi mozi: 5/5 - izgulok.
A Zöld Urai: 5/5 - aranyos film volt.

 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése