2014. szeptember 12., péntek

Egy nap (Szeptember 15., Hétfő)

Szeptember 15., Hétfő

A tegnapi letargia után másnap se változott nagyon a hangulatom (a suliban talán egy picit). Nyomottan keltem ki az ágyból, de minél előbb már a suliban akartam lenni,hogy őt lássam. Kapkodva készülődtem, ami egy picit furán sült el, mivel majdnem minden kiesett a kezemből, végül feladtam a kapkodást és inkább nyugodtan készülődtem. De csak is rajta járt az agyam,hogy ma végre a beszélgetésünk után látom. Vajon beszélünk ma? Ebben reménykedtem, és elindultam lefutva a lépcsőn. Meg is botlottam, de szerencsére nem estem el, csak bevertem a lábam (de hogy tudtam el esni azt nem tudtam?). Ma nagyon szét-szórt voltam, mivel véletlenül levertem az asztalon egy poharat (szerencsére nem a földön landolt, hanem a párnás széken... huu). Hamar elindultam a suliba (az öcsémet anyukám vitte, mindig egy picivel később mennek mint én) nagyon ott akartam lenni, és talán futottam is (egy picit). Szerencsére épségben beértem a suliba. Innentől kezdve azt a pillanatot vártam, hogy őt meglássam.
Gyorsan bepakoltam a táskámba és elindultam a termünk felé. Útközben a bejárati ajtón bejött Dani, de sajnos Domi nem volt ott vele.
- Hello! - intett felém én pedig meg álltam.
- Szia. - mosolyogtam rá és közben még az ajtóra pillantottam, hátha jön.
- Mi az első órátok? - nézet a kezemben tartott könyvekre és elindult velem a termemhez.
- Mint látod matek. - mosolyogtam rám.
- Nem szereted, mi? - vette át a füzetemet és fellapozta.
- Hát, nem a sorolnám a kedvenc tantárgyaimhoz.
- Szépen írsz. - adta vissza a füzetem.
- Kösz.
- Akkor mi a kedvenc tantárgyad vagy tantárgyaid? Ami még a matekot is felül múlja? - mosolygót rám.
- Biológia, azt imádom.
- Ohh, az tényleg jó. Azt én is szeretem. - lépegettünk fel a lépcsőn és befordultunk a folyósora. Elkísért a teremig aztán egy picit még beszélgettünk és irányba vette az ő termét, ami szerencsére a suli másik oldalán van.
Leültem a helyemre, aztán be is jött Kovács tanárnő, az óra nem volt vészes a törteket vettük át. Könnyű. De mind végig azon izgultam, hogy csöngessenek már ki, mert szeretném Dominikot látni. Lementem a szekrényekhez (direkt a 8.b termük folyosóján, de sajnos nem láttam) és kivettem a nyelvtant.
- Bella, téged kerestelek. - jött messziről az ismerős hang és oda néztem.
- Itt vagyok minden óra után a szekrényeknél, ezt jól tudod. - néztem Vandára.
- Ohh, hát persze. - nézet a szekrényemre, ahol ott függött Austin Butler posztere. - Képzeld beszéltünk a hétvégén!!
- Kivel? - néztem rá az izgatott arcára.
- Ákossal!!
- Jaj,ne!! - néztem rá csalódottan és kicsusszott a kezemből a nyelvtan könyvem.
- Bella, még mindig szeret, biztos vagyok benne. - ja persze, biztos, hogy csak kihasználja Vandát, mint ahogy már írtam.
- Biztos? - néztem rá kérdőn, én szerintem csak játszik Vanda érzéseivel.
- Teljesen biztos. - jaj... ebből még mi lesz.
Elindultunk a terem fele és a folyosón találkoztunk Danival és... DOMINIK!!! Nagyon örültem, hogy látom. Na, végre.
- Sziasztok! - köszöntem fülig mosolyogva.
- Szia! - köszönték egyszerre és mosolyogva. Hátra néztem és mind a ketten még vissza néztek, láttam, hogy Dani kacsint. Vissza is fordítottam a fejem és elindultunk a terembe. A nyelvtan kemény volt Csáforda tanárnő nagyon kemény volt és a fiúk is kikészítették. A suli gyorsan elment, talán azért mert jól éreztem magam a bőrömben.
- Át megyünk a boltba? - jött oda hozzám Dani én pedig becsuktam a szekrényem.
- Persze. - vettem a vállamra a táskám és elindultunk.
Én vettem egy narancslevet és egy twixet, ő pedig három twixet. Mind a kettőnknek a kedvenc csokija. :)

- Mit csinálsz ha haza mentél? - csomagolta ki a csokit.
- Tanulok! - néztem rám mosolyogva és bekaptam a twix-em.
- Oké és meddig? - harapott le csokiból.
- Nem tudom, négyig? - nyeltem le a falatott.
- Oké. 
- Miért kérdezed? - néztem rá kérdőn és láttam azt a titokzatos mosolyt a szája végén.
- Csak kérdeztem, mindegy. Na, hello. - fordult meg és elment a buszmegálló felé.
Oké, ez fura volt. Vajon mit akart és miért ment el ilyen gyorsan? Talán programot akart szervezni? Nem értem.

Otthon gyorsan meg írtam a házim, aztán zongoráztam egyet. Végül mivel nem tudtam mit csinálni bekapcsoltam a gépet és fel mentem facebook-re, de sajnos Dani nem volt fent. Vajon mit akart a boltnál? Végül kiléptem és néztem egy filmet (A nyár királyai), bár már láttam nyáron,de a kedvenc filmem.

Dominik: 5/4 - ma végre láttam, de nem beszéltünk. :(
Dani: 5/2 - vajon mit akart? :( :(
A nyár királyai: 5/5 - imádom. :)

1 megjegyzés: