2014. szeptember 18., csütörtök

Fáradt nap (Szeptember 16., Kedd)

Kommenteket szeretnék látni!! 

Szeptember 16., Kedd

Reggel Annával a hídon álltunk (ez választja el a két folyosót egymástól, az egyik folyóson van a mi termünk a másikon pedig a 8.b-ké) és a bejáratott néztük, hogy kik jönnek be. Közben engem Anna kérdezett ki angolból (mivel első óra), bár mindegyik szót tudtam, így csak unottan vágtam rá a szavakat. Nem bírtam nagyon oda figyelni, vártam mikor érkeznek meg Daniék.
- Sátor? - csettintett egyet elém.
- Ja, tent. - nézem rá zavarosan.
- Ezt így nem lehet, csak az ajtót nézed. - nézet a szemembe.
- Igen, tudom. De amúgy is tudom a szavakat. - néztem vissza az ajtóhoz.
- Oké. - adta fel és ő is az ajtó felé nézet. 
Hirtelen valaki a hátam mögül megijesztett és megugrottam. 
- Szia. - mosolygót rám Dani mikor oda fordultam.
- Hé, szia. - mosolyogtam rá. És láttam, hogy Dominik ott áll a termük lévő folyosójukon (de jó nem volt ott Izabella) és rám mosolygott. 
- Milyen órátok lesz? - mondta nekem Dani és felé fordítottam a fejem.
- Angol. 
- Az jó. És tegnap mit csináltál tanulás után, mert kerestelek face-n csak láttam nem voltál. Vagy meddig tanultál te? - Dominik még mindig Danira várt és csak engem mért végig egy párszor.
- Ja, filmet néztem. Bocsi. - néztem vissza megint.
- O, semmi baj. - rá nézet Dominikra és felém fordult. - Nekem mennem kell.
- Oké. én is megyek a terembe.
- Oké, szia.
- Hello. - intettem neki és ő Dominikhoz futott. Megfordultam és elindultam a terem felé, Anna fura módon vissza ment. Mikor az ajtóba értem hirtelen lekellet hajtanom a fejem, mert egy palack közeledett felém.
- Bocs, a kukába akart menni. - üvöltött a terem másik végéből Zsolt és elkezdtek röhögni a fiúkkal. Ja, tényleg nagyon vicces, hogy a kuka nem is az ajtónál van.
- Hogy hogy elmentél? - néztem Annára kérdőn, aki elővette a cuccát.
- Inkább kettesben hagytalak titeket. - nézet rám és mozgatta a pilláit és közelebb jött hozzám.
- Haha, nagyon vicces. - vettem a kezem közé az angol könyvemet.
Angolon szó dolgozatot írtunk (szerintem könnyű volt, bár volt egy pár szó ami nem jutott eszembe, mert ami a papíron voltak szavak a szövegben, azt nem igazán néztem át, de ez csak két szó volt). Gyorsan végeztünk, utána pedig elkezdtük venni a fantázia teremtményeket (pl. vámpír, zombi, jeti stb.), meg elkezdtünk volna szöveget hallgatni (szellem sztorikról), de sajnos kicsöngettek.
Ez után egy irodalom volt, át ismételtük a tavalyi anyagot. Földrajzon Kati néni félórán át untatott minket (azt magyarázta el, hogy mit veszünk ebben az évben és hogy sajnos csak egy földrajz lesz egy héten), a csengetés már nagyon jól jött. Lementem az ebédelőbbe és beálltam a sorba (Anna addig elvitte a könyvemet a szekrényemhez és elhozta nekem a matekot) közben mögém jött Dani.
- Hello, eszünk együtt? - hajolt elém.
- Persze, de Anna is velünk ül, ha nem baj? - néztem rá kérdőn és vártam a válaszát.
- Oké, nem baj. - mondta lazán és mind a ketten léptünk egyet a sorban.
- Milyen órád volt?
- Kati nénivel egy óra szenvedés, földrajz.

- Uhh, az szar. Még talán a menza kajánál is. - vettünk egy tálcát és a pulthoz sétáltunk.
- Hát, azt nem mondanám. - vettem le undorodva valami tök főzelékhez hasonló kaját ami mellet volt egy narancssárga fasírt (NARANCSSÁRGA!!!???).
- Ja, lehet, hogy igazad van. - vette le ő is és a tálcájára tette. - Ez komolyan narancssárga ez a fasírt?
- Hát, látod a színét. - húztam tovább a tálcámat, de inkább levest már nem vettem, (nem tudom ilyen leves volt, de szörnyen nézet ki) Dani pedig rárakta a tálcájára és utánam jött. Leültünk egy asztalhoz és megvizsgáltuk a kaját.
- Oké, a fasírt nem él. - mondta Dani, én pedig furán néztem rá. 
- Oké. - néztem rá biztatottan és bevettem a számba, az íze még elment.
- Hali. - ugrott oda Bence és leült mellénk. - Mi jót esztek?
- Narancssárga fasírtot, tök főzelékkel. - nézet rá Dani Bencére.
- Az király. Van még? Hozok. - és itt van a kis bolondos Bence. És elszaladt a kaja felé.

- Be van fizetve egyáltalán? - néztem Danira.
- Azt hiszem igen. - néztünk egyszerre Bence irányába és éppen egy másodikosnak magyarázta, hogy melyik villa jobb.
- Inkább hagyjuk rá. - fordultam vissza a kajámhoz és ettem tovább.
- Ja, ez jó ötlet. - kanalazta a levesét.
- Sziasztok, itt a matek könyved. - jött oda hozzánk Anna.
- Köszi.
- Hello. - nézet fel a leveséből Dani.
- Bence mit csinál? - nézet Anna Bence irányába.
- Tanulmányozza a másodikosokkal a villákat. - húzta beljebb a székét Dani.
- Oh, az jó. - nézet furán Anna. - Milyen órátok jön Dani?
- Fizika. Nem igazán szeretem. - cserélte ki a két tányért és elkezdte a tök főzeléket enni.
- Aranyosak ezek a másodikosok. - jött vissza hozzánk Bence és lehuppant mellém. - Szia, Anna.
- Hali. - köszönt neki álmosan.
Befejeztük a kajálást és jöhetett a dupla matek, szerencsére gyorsan elment. A hatványokat tanultuk, értettem. Kicsöngetés után még egy órát kellett várnunk sport körig, addig Annával átöltöztünk és kimentünk a tornaterem melletti folyosóra várakozni.
- Mit csinálunk ma szerintetek? - nézet ránk a sötét folyóson Anna és közben a cipő fűzőjét piszkálta.
- Szerintem kézilabdázunk. - néztem rá unottan, mivel mát nagyon fáradt voltam.
- Nézd ez milyen ez a képem? Danival csináltuk. mutatta felém a telefonját és őrületesen elkezdtem nevetni.

- Oké, akkor jó. - nézett rám nagy mosollyal az arcán.
- Hadni. - csúszott oda mellénk Anna (mivel a földön ültünk). Mikor megnézte ő is röhögött.
- Ti hülyék vagytok. - és vissza csúszót oda ahol előbb ült.
- Most miért? Tök jó kép. - nézett ő is a telefonra.
- Ja, igen. Nagyon jó.
Egy darabig még elbeszélgettünk és nagyon gyorsan el is ment az idő. Sport körön kézilabdáztunk és fociztunk, nagyon vicces volt, főleg Bence mivel elkezdet néha táncolni a zenére,amit tesire vittünk. Focizás után pedig elterült, mert teljesen kifáradt.

- Bella, segíts!! - nézet rám szörnyű képet vágva. Teljesen elfáradt (bár aki ennyit tud pörögni, már vártam mikor fáradt ki,de így is vicces).
- Oké. - húztam fel nagy nehezen és kimentünk az öltözőkhöz.

Otthon még tanultam és utána pedig még ettem valamit, mert már nagyon éhes voltam. Leültem a gép elé és felmentem Facebookra, addig megettem a kajámat.

Sport kör:5/5 - vicces volt. Bence kézilabdázás közben hülye arcokat vágót rám,így alig tudtam játszania röhögés miatt.
Dani: 5/4 - Nem tudom mi volt tegnap, de mindegy.
Facebbok: 5/5 - fullon van. Úristen nagyon sokan írnak: Anna, Ella, Vanda, Bence, Dani, Lilla (egyik osztálytársam). Mennem kell.






4 megjegyzés:

  1. Imádommmmmm! HOZD GYORSAN A KÖVITTT!!! :) :D ♪♫♪

    VálaszTörlés
  2. Hát ez iszonyatosan cool!!!! Nekem nagyon tetszik!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd lassan hozom a kövit, csak nehezen megy írni a sok tanulás mellett. De igyekszem!! :)

      Törlés