2014. szeptember 5., péntek

Pihenés (Szeptember 14., Vasárnap)

Megjegyzésekre számítok és ha tetszik a blog, léci iratkozz fel!!


Szeptember 14., Vasárnap

A tegnapi események után alig tudtam elaludni, csak is Dominikon járt az agyam. Újra és újra lejátszódott a fejemben a beszélgetésünk. Egy folytában lerúgtam magamról a takarót aztán meg vissza húztam magamra mert fáztam,ezt egy párszor eljátszottam. Nagyon nagyokat sóhajtottam és néha az játszódót le az agyamban, hogy "Hogy tetszhet neki az a lány?" "Mit szeret benne annyira?" , "És miért kell mindennek ilyen bonyolultnak lennie?". Nem bírtam tovább,majdnem szétrobbant a fejem és azt kívántam bárcsak itt lenne vagy a Dani vagy Bence, hogy átöleljen, vagy egy jó barátnőm akivel mindent megbeszélhetek. Nagy nehezen elaludtam, de az álmomban is ő jelent meg (álmomban se hagy békén).

Reggel tanultam egy kicsit, aztán zenék után böngésztem és hát találtam egy párat (a hangulatomnak megfelelően).



Egy darabig elvoltam ilyen dalokkal, de végül inkább néztem egy filmet, mint hogy itt szomorkodjak és ábrándozzak. Szóval ez a vasárnap inkább...elment. (nem olyan gyorsan, sajnos)

Hangulatom: 5/1 - Szánalmas vagyok, hogy egy fiú miatt letargiába esek.
Zene: 5/3 - Találtam egy pár jó zenét, már le is töltöttem a telefonomra.
Kellékfeleség: 5/5 - javított a hangulatomon, nagyon vicces film volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése