2014. december 29., hétfő

DÖK (Szeptember 24., Szerda)

Szeptember 24., Szerda

Mostanában nem nagyon tudtam írni, de hétvégém egy szenvedés volt. Pénteken éjfélkor kiszaladtam a wc-be és kihánytam magam (nem tudom mitől lettem rosszul, de a testápoló krémes rakott bigyó biztos nem volt jó a suliban), nem volt túl kellemes, nagyon remegte és eléggé rossz íz volt a számban a hányás miatt. Szombaton nagy nehezen kikeltem az ágyból és ettem egy kis kekszet reggelire. Anyának végül beugrott, hogy el kéne menni cipőt venni. Na, de jó...
Nagy nehezen felöltöztem és kimentem a fürdőszobába egy kis alapozót fel kenni, mert hát nem néztem ki túl jól. Pattanások, karikás szem, nyomott arc... nem igazán segített az alapozó. :(
Végül találtam egy tök jó bakancsot, szóval azért örülök, hogy lett egy jó cipőm. Leginkább vasárnap már csak tanultam és Danival és Ellával beszélgettem.

A mai nap semmi extra nem volt, órák, dolgozatok, felelések (szerencsére én nem feleltem, csak súgtam Bioszón :D ). DÖK gyűlés is ma volt és én elmondtam minden ötletemet ami a fejemben volt, hogy mit kéne csinálni a suliban. 1. Suli rádió. Sajnos nincs a suliban, de az aulában vannak hangfalak és ott lehetne valami kis dolog. 2. Mozi est, szerintem tök bulis lenne összegyűlni péntek esténként egy mozi estre. Mind a két ötletem nagyon tetszett a Biológia tanáromnak (ő vezeti a DÖK-ket), így mondta hogy megmásíthatatlanjuk. És én vagyok az ideiglenes DÖK elnök. :D :D
Hát nagyjából ma ez volt.
Suli után már csak leginkább tanultam, de gyorsan végeztem, így mivel elkezdtem unatkozni ráírtam Danira facen.
 Bella: Szia
 Dani: Hali (:
 Bella: Mizu?
 Dani: Semmi kul ott?
 Bella: Semmi
Hát, igen... néha elvagyunk ennyivel. :)
 Bella: Mit csinálsz?
 Dani: tanulok te?
 Bella: veled beszélgetek.
 Dani: XD
 Bella: akkor viszont hagylak tanulni
          szia
 Dani: oké 
          szia (:
Így inkább zenét hallgattam, nem tudtam más csinálni. Benyomtam a fülhallgatóm a telómba és rákattintottam egy zene számra.
Közben lefeküdtem az ágyamra és behunytam a szemem. Ilyenkor mindig jó kikapcsolódni egy picit. :)

DÖK: 5/5 - örülök neki! :)
Angol doga: 5/4 - remélem jó lesz.
Unalom: 5/2 - ohhh, hogy mennyire utálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése