2015. február 14., szombat

Békülés (Október 3., Péntek)

Boldog Valentin napot, mindenkinek!! <3

Október 3., Péntek

Nehezen tudtam aludni, csak azon agyaltam, hogy lehetek olyan hülye, hogy egy semmilyen dolog miatt kivágom a hisztit. Végül reggel szép karikás szemmel keltem ki az ágyból és húztam le magamat a földszintre. Luca éppen indult már a sulijába és összevissza szaladgált a konyha és az előszoba között. Majd nem feldöntött, mire betudtam menni a konyhába.
- Ohh...de rosszul nézel ki? Meddig beszélgettél te a Danival?-nézett rám és megint kirohant az előszobába és a lábára kezdte húzni a cipőét.
Hát, igen a nővérek mindig mindent tudnak (főleg ha pasikról van szó), csak éppen most nem beszélgettünk. :(
- Nem beszélgettünk, nehezen tudtam elaludni. És amúgy meg köszi.- dőltem neki a falnak és az ujjaimat tördeltem.
- Értem... na nekem mennem kell, jó napot neked. - nyitotta ki az ajtót és azzal a lendülettel, ahogy kinyitotta bejött a hideg levegő, így beljebb mentem a konyhába. - Hello.
- Szia. - intettem neki fáradtan és a kávéfőző felé indultam.

Mikor beléptem a suliba, már is a szememmel az aulát pásztáztam, hátha ott van Dani, de sajnos nem volt (persze ők mindig bezárkóznak a "kis termükbe"). Elindultam a szekrények felé és egy ismerős arcot láttam meg.Pont a szekrényemnél állt és várt.
- Szia.-tettem le a táskámat a szekrényem elé.
-Hello.-nézet rám Lőrinc.-Beszéltél vele?
- Nem, még nem. Ma szeretném elkapni a folyóson és megbeszélni a dolgot. Személyesen szerintem jobb ezt megbeszélni. - nyitottam ki a szekrényem és levettem a kabátom, hogy berakjam.
- Hát, oké. De amúgy miért vágtad ki a hisztit?-mosolyodott el és a szekrény ajtóval elkezdett játszani.
- Ne vágtam ki a hisztit, csak...-emelkedtem ki a szekrényből (alsó szekrényem van, imádom, főleg ha az embernek neki futnak azzal, hogy "bocsi ne láttalak" :) ). Ekkor Bence jött ki a fiú öltöző felől.
- Hahhh, de rosszak ezek a WC-ék,még akkor is ha reggel van és kitakarítottak, húgy szaga van.-törölgette a kezét egy kéztörlővel.-Ohh, szia Bella.
-Szia.-csuktam be a szekrényem.
-Pedig az öltöző WC-ék jobbak, mint fönt.-nézett Lőrinc Bencére.
-Ja haver, csak tudod néha itt a WC körbe van hugyozva.
-Fönt a WC-ben, pedig mindig húgy szag van, szóval inkább jobb ez az öltöző WC.-elmélkedett Lőrinc.
-Na,jó.Én ide már tök felesleges vagyok szóval megyek.-fordultam meg.
-Várj Bella!!!- kiabált utánam Bence.
-Igen?-fordultam vissza.
-Van egy iszonyú fontos kérdésem!!-kiabált hangosan, pedig ott álltam, tőle három méterre.
-Hallgatlak.-mosolyodtam el.
-Nálatok milyen a retyó???-kérdezte fülig érő szájjal, mellette pedig Lőrinc felnevetett.
-Jobb.-mosolyodtam el jobban és elindultam megint a folyóson. Hallottam még valamennyire, hogy Bence azt mondta, hogy máskor a nőibe megy WC-ni. Hát igen, és ők az érett fiúk.Hát....kétlem. :)

A mai napot viszonylag kibírtam (tanítás szempontjából), matekon vettük a hatványokat, infón kaptunk egy kis agymosást, hogy milyen szarok vagyunk infóból (magyarul :D ) és tavaly semmit sem tanított nekünk az előző infó tanár (hát...kissé iszákos volt a tanár, az osztállyal ezt állapítottuk meg). Fizikán felelt Márk, így az óra másik felében, már csak az új anyagot vettük.
Negyedik óra tesi volt, görcsöt kapott a lábam annyit futottunk.
-Miért kell Karolina néninek kínoznia minket??-masszírozta a lábát Ella és dőlt le mindenki egyszerre az öltöző padjaira.
-Fogalmam sincs.-néztem a plafont fáradtan és szomorúan.
-Ma még nem jelentkezett a szőke herceg?-hajolt bele az arcomba Ella, én pedig ösztönösen elnevettem magam.
-Még nem.-álltam fel és elkezdtem átöltözni.
-De most mész ebédelni, ott ott lesz,nem?-kérdezte Vanda és át fésülte a haját.
-Remélem, ma még nem is láttam. Reggel beszéltem a Lőrinccel, kérdezte, hogy beszéltem-e vele, de én ugye inkább személyesen beszélném meg vele.-pakoltam össze a ruhámat a tornazsákomba.
-Értem.-sétált ki Vanda és utána mi is elindultunk lassan. Beraktam a szekrényembe a tornacuccom és elindultam az ebédlő felé. Közben abban reménykedtem, hogy remélem bent van.
Mikor beléptem azonnal megpillantottam a 8.b-ek asztalát,de  sajnos nem volt ott. :(
Elindultam az asztal felé, mert ott volt Barna és Lőrinc.
-Sziasztok.-köszöntem oda és leültem melléjük.
-Szia, na... Dani?-nézett rám Lőrinc és közben azt nézte, ahogy Barna eszik.
-Még nem tudtam vele beszélni, sehol se láttam.-tettem fel az asztalra a kezem és megtámasztottam vele az államat.-Egyáltalán van suliban??
-Ja, csak a teremben döglik.-nyelte le a falatott Barna, felállt és kivitte a tálcáját.
-Értem.-néztem Barnára.-Akkor azt hiszem megyek,szia.
-Te, nem vagy befizetve?-kérdezte meglepődve Lőrinc.
-De,igen.Csak most nem vagyok éhes.-álltam fel, betoltam a székem és elindultam az ajtó felé.
-Azért egyél.-kiáltotta utána Lőrinc.- Ne hogy a lelki bánat miatt ne egyél.
Elmosolyodtam ezen és megnyugtatásul visszaszóltam neki, hogy van egy szendvicsem.
Felmentem a termünkbe, a fiúk persze megint elvoltak (papírköpő versenyt rendeztek,ok),kihúztam a lányokat a teremből és a terem előtt megálltunk.
-Na, mi volt???-ugrált előttem Ella.
-Semmi, ne volt bent az ebédlőben. De mondta a Lőrinc és a Barna, hogy nagyjából egész nap bent van a teremben és alig jön ki.-néztem felváltva a lányokra.
-Fura.-gondolkozott el Vanda.-Mi van ha ő is ezen rágódik??
-Fogalmam sincs, de suli után muszáj elkapnom, akár ki is megyek a buszmegállóba.-szorongattam a kezem, mikor becsöngettek.

Angol után lesiettem a lépcsőn és pont az aulában láttam kisietni Danit a suliból. Elkezdtem futni felé, de pont kiment a suliból. Gyorsan kinyitottam az ajtót és hangosan utána kiáltottam, nagyjából filmbe illő lett volna ez a pillanat. :)
-DANI!!!-álltam meg az ajtó előtt ahogy kiértem. Dani hirtelen megállt és megfordult egy idő után.
-Mi az??-indult el felé mérgesen és az ajtó előtti lépcsőnél megállt.
-Figyelj..ah...-nyökögtem és közben a kezem a fejemre tettem, annyira zavarban voltam,még nem voltam olyan helyzetbe, hogy egy fiútól kellene bocsánatot kérnem.
-Igen? Hallgatlak.-nézett rám kérdőn, közben az órára nézett.
-Na,jó.  Figyelj, sajnálom ami volt tegnap, csak furcsa volt, hogy nem vállaltad el esetleg te a rádiós pozíciót az osztályotokból, mivel te egy jó barátom vagy és gondoltam legalább rád számíthatok.-néztem őszintén a szemébe.
-Oké, értem.- lépett fel hozzám a lépcsőn,aztán megállt.-Azért nem vállaltam el, mivel itt lesz nekem a felvételi és nagyon sokat kell tanulnom. Most nem tudok, ilyenekkel foglalkozni mellette, nagyon sajnálom.
Fogta meg a vállamat és mélyen a szemembe nézett.
-És marha nagy hülyeség miatt akadtál ki.-röhögte el magát.
-Na, kösz. Nem is tudom ki sértődött meg.-mosolyodtam rá.
-Szerintem mind a ketten mást hittünk.
-Igen.
-Nekem viszont mennem kell, mert megy a buszom.-nézett megint az órájára.
-Oké, jó hétvégét!
-Neked is.-fordult meg és elkezdett kocogni.
Én megfordultam és elindultam volna befele, ha... ne ütközöm neki valakinek.
-Ohh, bocsi.-mondtuk szinte egyszerre...Dominikkal.
-Szia.-nézett rám Dominik.
-Szia. - görcsbe rándult a gyomrom, előbb nyugodtam meg, hogy Danival mindent letisztáztunk. Erre meg ő is megjelenik. :)
-Tudtál beszélni Danival?-kérdezte mosolyogva, közbe a hajába túrt.
-Ez komoly?? Mindenki tud mindent?!-néztem rá kérdőn, de végül elmosolyodtam.A gumók pedig már ott voltak a torkomban is.
-Hát,igen.Meg ma egész nap nagyjából,ott nyavalygott a teremben.
-Tényleg?-tűrtem el a hajamat. Na, ez érdekes.
-Ja, na de nekem mennem kell, mivel busz.-intett a fejével a buszmegálló felé.
-Öhhm, persze. Oké, hello.-intettem a kezemmel, ő pedig lesiettet a lépcsőn.

Dani:5/5-hát kibékültünk :) (a nagy veszekedés :) ), csak nem értem ezt a nyavalyogos dolgot 
Dominik: 5/4-édes volt. :)
Zongora:5/?-mennem kéne már :)

9 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy folytatod :)
    Rengeteget röhögök a csaj hülyeségein :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy folytatod :)
    Rengeteget röhögök a csaj hülyeségein :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) köszönöm a kritikát, mindig örülök neki ha valaki ír :) <3

      Törlés
  3. Szia Julie, egyszer már elmondtam, de itt is leírom, hogy naggyon nagyon jól írsz, ez a rész is jó volt főleg Bence :D Légyszi folytasd, mert nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  4. Juj nagyon jó lett!
    Kb. mikor lesz új resz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. talán szombaton tudok rakni ki újat, ha tetszik az oldal lécíves iratkozz fel! :) <3
      és nagyon örülök, hogy tetszett :) <3

      Törlés
  5. Ez nagyon jó volt!:) látod, tudsz te ha akarsz!:) Csak így ttovább!;) és nagyon szépen kérlek ne hagyd abba, mert ez az egyik kedvenc blogom!:) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, szombatra megpróbálom hozni a következő részt :) <3

      Törlés