2015. február 27., péntek

Szombati lazulás (Október 11., Szombat)

Október 11., Szombat

Reggel a telefonom csengőhangjára ébredtem (Right Now), pedig nem is állítottam be ébresztőt. Persze a telefonom képernyőéről rám mosolygott a kis bolondos Bence.

-Igen? - vettem fel a telefont, tisztára fáradtan. Mivel ez a bolond 6.35-kor felébresztett.
-Jóóóóó regggeeeelllltttttttttt!!!-üvöltött bele a telefonba, én pedig megviselt arccal távol tartottam a készüléket a fülemtől.
-Mit akarsz, Bence, reggel fél 7-kor?? - beszéltem bele a telefonba félig, pedig már vissza estem volna az ágyba.
-Te nem jössz? - hallottam szomorúra vált hangját, én pedig értettlenül meredtem magam elé.
-Még is hova? - ásítottam egy jó nagyot és a hajamba túrtam.
-Neked nem szóltak? - hallottam a hangján, hogy teljesen meglepődött.
-Na jó, Bence. Én nem tudok semmiről se, szóval avass be! - kezdett már elegem lenni.
-Szóval, ma bemennénk a városba, várost nézni. Dani ötlete volt - kezdte elmondani, én pedig nem értettem, hogy nekem miért nem szólt Dani. -Meghívta Barnát, Lőrincet, engem, Dominikot, Izabellát - na, de jó - Ricsit, Zsombort és téged is mondott.
-Hát, nekem nem szólt - mondtam egy picit letörten.
-Akkor írj neki... -hajolt el a telefonttól és a háttérben valamit makogott. -Meg kéne keresnem a Budapestes pólóm, ha má' oda megyünk.
-Jó, akkor írok neki. Szia, sok sikert a póló kereséséhez - mosolyodtam el és letettem, miután mondott egy sziát.
Bágyadt arccal (fáradtság miatt), kikerestem Dani nevét a messengerben és ráírtam.
Bella: szia
Dani: hali
Bella: Bence, mondta hogy mentek Budapestre várost nézni
Dani: igen és neked ma reggel akartam szólni, csak gondoltam még alszol
Bella: hát nem... mivel a dilis Bence felébresztett 
Dani: ohh, viszont készülődj
         asszem a 09.20-as busszal jöttök, én meg a Domi és Lőrinc útközben felszállunk
Bella: oké, hello :)
Dani: hali :)
Letettem a telefonom az éjjeli szekrényre, felkeltem és leindultam a konyhába. Benyitottam , anya már ott sürgött valamit, Luca pedig főzte a kávéját.
-Jó reggelt - néztek egyszerre rám, én pedig intettem nekik és megtöröltem a szemem, még egy picit a fáradtságtól.
-Ki hívott? - kortyolt bele a kávéjába Luca.
-Bence, csak mondta, hogy mennek be Budapestre.
-És ilyenkor fel kell hívnia? Én arra ébredtem, hogy nálad csörög a telefon - tette le az asztalra a bögréjét, én meg bementem a spájzba, túrni magamnak valami reggelit. Kétszer is benéztem a hűtőbe, végül maradta a vajas pirítósnál.
-Bocsi - néztem Lucára, aki csak legyintett egyet. -Amúgy én is bemehetek a városba velük?
Néztem anyára, aki a szakácskönyvet bújta.
-Mit csinálnátok?
-Várost nézünk - mentem a pirítóhoz és beletettem a kenyeret.
-Ki megy még?- nézett fel a Biosz füzetéből Luca.
-Ugye Bence, Dani, Dominik, Izabella, Lőrinc, Zsombor, Ricsi, Barna - mutattam az ujjamon, -Meg én, ha elengedtek.
-Nem sok egy picit ez a sok fiú? - mosolyodott el a szakácskönyv felett anya.
-Jajj... - vettem ki a pirítóst a pirítóból.
-Oké oké, kérdezd meg apádat, én azt mondom, hogy jobb lenne a itthon maradnál.
Na, akkor irány a nappali.
Apa a gépen lógott, azt hiszem a híreket nézte. Amikor pont beléptem, fel nézett a monitorról.
-Jó reggelt, Bella! -kattintott egyet az egérrel. -Hogy hogy ilyen korán fent vagy?
-Daniék kirándulást, bár inkább várost nézést terveznek és elmehetnék velük? -sétáltam oda hozzá és megálltam. Ő pedig valami autó balesetről olvasott.
-Anyád mit mondott?-nézett megint fel a monitorról.
Persze, mindig ezek a szokásos mondatok "kérdezd meg apádtól!" "anyád mit mondott?". Teljes forgatókönyv szöveg. :)
-Azt, hogy kérdezzem meg tőled, hogy elmehetek-e?
-Oké, tőlem elmehetsz. Én nem tartalak vissza.
-Köszönöm-léptem hozzá közelebb és adtam neki egy puszit. Apákkal gyorsabban el lehet intézni egy ilyen "elmehetek-e" dolgot. :)
Gyorsan kiszaladtam a konyhába, anyának elmondani azt hogy mehetek és minden egyéb dolgot vele megbeszélni. Például mikorra érjek haza és nagyon vigyázzak magamra.

Elhúztam a zuhanyfüggönyt és kiléptem a törölközőre.Már nagyon izgultam a mai nap miatt, hiszen ott lesz Dominik is, meg hát a barátnője. :/
Szerettem volna, ha az egyik barátnőm eljönne velem, mivel egyedül 8.-kal fura lenni. De a barátnőim közül senki sincs annyira jóban a 8.-kal, és nem tudom hogy Dani megengedné-e hogy valakit vigyek magammal (bár szerintem igen). Oké, mondjuk ott lesz a Bence, de ő nem olyan mint egy barátnő, szeretem meg minden, de akkor is kéne valaki lány akivel tudok még lenni mellettük (Izabella...nem, biztos nem). Attól tartok, hogy néha csak menni fogok mellettük ők meg nagyban beszélgetnek, én meg bele se tudok szólni. Ilyenkor érzem azt, hogy nem is kéne ott lennem, mikor nem tudok mit szólni csak hallgatok. :/
Talán nem is kéne elmennem. Ilyen gondolatokkal a fejemben megálltam a tükör előtt és sóhajtottam egy nagyot. Kezembe vettem a szekrényen lévő telefon és tárcsázni kezdtem Ellát.
-Hálló?-szólt bele a telefonba, én meg a hangja hallatán megkönnyebbültem egy picit. Ő mindig tud nekem segíteni. :)
-Szia Ella! Én vagyok az, Bella.
-Szia Bella!
-Segítened kéne.
-Mi a baj? Mondjad-lepődött meg.
-Az történt, hogy Daniék mennek be a városba és engem is meghívtak és ugye ott lesz a Dominik, Izabella, meg az egész banda, plusz Bence. De attól tartok, hogy én ott semmibe se tudnék bele szólni, hisz ők egy összeszokott banda, én meg tök felesleg lennék.
-Engem miért nem hívtak meg???-háborodott fel Ella (persze csak viccből).-Na, figyelj. Nyugi, ott lesz a Bence, legyél vele és Dani is kedvel téged. Biztos nem leszel egyedül, mert Dani is rögtön oda menne hozzád. Menj el, legalább kedveltesd meg magad a többiekkel is.
-Izabellával is?-kérdeztem szinte navalygos hangsúllyal.
-Hát... vele nem muszáj-nevetett bele a telefonba.
-Oké, köszi.
-Hajrá, érezd jól magad. Na, szia.
-Hello-tettem le a telefont és feltöltöttebb lettem. :)

Fáradtan értünk fel a citadellához, viszont nagyon jó volt a hangulat.Mindenki nagyon sokat nevettet a buszon is, meg persze út közben is. Csak Izabella és a barátnője nyavalygót útközben (persze ő hozott valakit), hogy nekik fáj a lábuk és a fiúk meg túl undorítóak (tudjuk, hogy minden fiú mennyire perverz, ez van).
Az idő ma kedvezett nekünk, szép nap sütéses nap volt. De azért egy dzseki bőven kellett, mert azért eléggé hűvös volt.
Lőttem egy pár képet gyorsan (egyikbe bele ment Dani :) ), aztán vissza mentem a többiekhez, akik leültek egy padra.


-De, de komolyan-röhögött Dominik, én pedig leültem Dani mellé.
-Miről van szó?-érdeklődtem, közben Dani oda adta a napszemüvegét, mert látta, hogy hunyorogtam. :)
-Csak Ricsi nem hiszi el, hogy...
-Hagyjuk, menjünk a Starbucksba-állt fel a padról Iza és elindult a barátnőjével együtt, utána pedig Domi.
-Hát, oké-álltunk fel egyszerre Danival, még összeszedtük a cuccainkat és mindenki után mentünk.-Iza mindig ilyen pöffeszkedő?
-Rosszabb-mosolygott rám Dani.-Hallottam, hogy Dominik meghívott a bulijába?
-Igen.Te jössz?-néztem rá.
-Öhmm, nem. Én elutazom az őszi szünetre-sétáltunk lefele a többiek után.
-Értem-hajtottam le a fejem és elgondolkoztam. Te jó ég, én nélküle ott mit csinálok!
-Nagyon vigyázz magadra majd!
-Oké-néztem rá furán, mivel nem értettem miért mondja.-Miért is?
-Csak vigyázz magadra-mosolygott rám és a többiek után felszálltunk a buszra, hogy vissza menjünk a Széll Kálmán térre.
-Oké.

Kinyitottuk a Starbucks ajtaját és nagy zajjal tömörültünk be (Ricsi, Barna,Zsombor és Lőrinc elől szakadtak valamin, Bence telefonált, Dominik és Izabella kézen fogva mentek be, Iza barátnője pötyögött a telefonján, mi pedig Danival mögöttük).Friss kávé szag volt és tele emberrel a helyiség. Elindultunk a pult felé és megálltunk.
-Te mit iszol?-hajolt oda hozzám Dani.
-Én szerintem egy lattett-néztem végig a kínálaton.
-Oké.
-Te?-néztem rá.
-Két lattett kérünk-hajolt oda a pulthoz, mivel mi azonnal sorra kerültünk.
-Milyen névre írjam?-nézett ránk egy fiatalabb, barna hajú nő.
-Dani és Bella-mutatott kettőnkre.
-Rendben-vett le két poharat a többi közül és elkezdte írni a neveket.
-Én majd fizetem-vette elő a pénz tárcáját.
-Nem-kezdtem el kutakodni a táskámban, viszont túl későn mert Dani pont oda is adta a pénzt.-Vissza fizetem.
-Nem, nem kell-mosolyodott el és elindultunk a pult végére, hogy elvegyük majd a kávénkat.
-De igen.
-Ohhh, van sajttorta-ugrott közénk Bence.-Király ez a bolt, am hol a klotyó?
-Nem tudom, kérdezd meg.
-Oké-ment el mellölünk és egy idősebb nőhöz oda ment.-Elnézést, nem tudja hol találnám meg a retyót?
-Öhm, nem-ijedt meg a nő és gyorsan ki is ment a boltból, a kávéjával. Hát...én ezt a kérdezd meg ezt nem így gondoltam. :/
-Ő se tudja-jött vissza hozzánk vállat vonva.
-Ahha...-mondtuk egyszerre Danival, közben kiadták a kávénkat, így elvettük.
Gyorsan megcsináltuk a kávéink ízesítését, utána kerestünk egy asztalt, ahol megvártuk a többieket.
-Cserélünk?-mutatott Dani a poharakra, én pedig kérdőn néztem rá.
-Miért?-mosolyodtam el.
-Csak, nyugi még nem ittam bele-emelte fel a kávéját.
-Tőlem-fogtam meg a kávémat és kicseréltem vele.
-Mi ez, mi ez? Kávé csere?-ült oda mellénk Lőrinc és Barna.
-Öhm, igen-mosolyogtam.
-Cuki-mosolyogottak ránk mind a ketten. Nekem meg elkezdett égni a fejem.
-Itt vagyokk!!!-ugrott közénk Bence és már is elkezdte zabálni a sajttortáját. A többiek is leültek az asztalhoz.
-Tök menő ez a hely!-kezdtek el röhögni Ricsiék.
-Milyen a 7.-dik, Bella?-ivott bele a kávéjába Dominik és rám nézett.
-Eddig nem nehéz-vettem fel a poharam és bele ittam.
-De cuki, cseréltetek poharat Danival!?-nézett a poharamra Izabella.
-I-igen-nyökögtem és úgy éreztem ez egyre kínosabb, Dani meg csak hátra dőlve mosolygott. Bence meg felváltva nézett ránk, értetlenül.

-Hé, nem nézünk be majd még a plazába?-pattant ki az ötlet Izabella fejéből.
-Nekem sajnos mennem kell, már így is 16.43 és nekem még dolgom van otthon-álltam fel az asztaltól.
-Én is megyek veled-állt fel Dani is.
-Oké, akkor viszont sziasztok-köszönt el tőlünk Izabella.Mi gyorsan össze szedtük a cuccainkat és elköszöntünk a többiektől. Mikor mentünk ki még vissza néztem, Dominik pedig pont utánunk nézett.

A hátam közepére se kívántam még plázába is menni velük, egész nap így is azt néztem,ahogy Domi és Iza hogy falják egymást. Az ajtón kilépve sok felhő volt össze tömörülve az égen és már valami elkezdett csöpögni. :(
-Köszi, hogy eljössz velem-néztem Danira és össze húztam a dzsekim, ő pedig egy szál rövid ujjúban volt mellettem.
-Szívesen-mosolygott rám és bele ivott a kezében tartott kávéjába.
-Te nem fázol?-néztem rá és gyorsan át szaladtunk a zebrán.
-Nem, miért te igen?
-Igen-indultunk el a buszok felé.
-Oda adjam még az én kabátom is?-tartotta felém a szövetkabátját.
-Nem, nem kell, köszi.

Fáradtan ültem le a buszon és elbambulva néztem előre. Jól éreztem magam ezen a napon, kivételese mikor nem azt néztem ahogyan Domiék csókolóznak.Lassan elindult a busz.
-Hallgathatók zenét?-kérdeztem meg Danitól.-Csak ha nem zavar.
-Nem, nem zavar nyugodtan.
-Köszi-vettem elő a telefonom és a fül hallgatom, végül a fül hallgató másik felét oda nyújtottam Daninak.
-Köszi-mosolyodott el és bele tette a fülébe.
Én meg elindítottam a The Vamps-től a Risk it all című számot.



A szám közben ráhajtottam a fejem Dani vállára és közben az ablakon néztem ki. Az ablakon végig folytak az eső cseppek és a kinti fény csillogott rajta. Dani áttette a vállam fölött a kezét és hangosan együtt hallgattuk a zenét. Imádom ezt a számot, főleg fül hallgatóval max hangerőn hallgatni. :)
Becsuktam a szemem és közben Dani illatát szívtam be, imádom az illatát. Néha pedig a kávémba ittam bele.

Városnézés: 5/5-nagyon jó volt, még az idő is jó volt a nap elején :)
Bence pólója: 5/3-mindenkinek azt mutogatta a városban :)
Dani:5/5-még haza is kísért, mikor ő kiszállhatott volna a buszon, de inkább elkísért haza és vett magának még egy jegyet a vissza útra. :)
Dominik: 5/2-aranyos volt velem, csak Izabella!!!!!
Képek:5/5-jók lettek, raktam fel az Instagramra is egyet :)
Daniról is van egy :)



8 megjegyzés: