2015. február 21., szombat

Szülinap (Október 7.,Kedd)

Itt az új rész, remélem tetszik! :)

Október 7., Kedd

Te jó ég!! Erre a napra, csak azt tudom mondani, hogy TE JÓ ÉG!! Ma volt Dominik szülinapja és ...TE JÓ ÉG!! (és szóismétlés!!!)
Na, jó kezdjük az elején, szép sorban. :)
Reggel már tudtam milyen napra fogok felkelni, fogmosás közben csak az járt a fejemben, hogy ma kivételesen leszarom (oké, mindig is le akartam szarni, mióta elkezdődött a tanítás...csak hát nem ment).
A suliban már is nagy volt a fel hajtás, hiszen ma van "Pats Dominik szülinapja".Az összes 6.-os csak róla sugdolózott, míg végül a nagy izgalmat a folyosón áttörő Izabella szüntetett meg. Én próbáltam figyelmen kívül hagyni, Izabella nagy "modell vonulását".

Első óra angol volt, témazárót írtunk ami szerintem jól sikerült. Következő óra irodalom volt, amin a Nemzeti dalt vettük (következő órára meg is kell tanulni), és végül egy borzalmas földrajz óra Katalin tanárnővel. Borzalmas az a nő, semmit se tanít meg nekünk és ha jegyzetelni akarsz akkor rád szól, hogy ne írjál a füzetbe, hanem figyelj oda az órán (szerencsére én bezsebeltem a nővérem föci füzetét, mivel ő már nem ide járt, hanem át ment gimibe, így nekik rendesen megtanították az anyagot ;) ). Ja, és házinak azt kapjuk, hogy ami a könyvben van kép rajzoljuk le. Pff...
Miközben mentem le a lépcsőn a szekrényekhez, arra lettem figyelmes, hogy két 8.b-és egymást fújja valami ízével.Hát persze, hogy Dani és Dominik volt az. :)

-Bella, szállj be -dobott oda nekem Dani egy flakont és fojtatta a fújást.-A szülinaposra!!!!
-Boldog szülinapot!-mondtam Dominiknak és ő leállt a fújással (ami már nagyjából Dani arcába ment) és megállt előttem.
-Köszi -mosolygott rám és mikor még mondott volna valamit... Dani ráfújt a hajára és felszaladt a lépcsőn. Dominik pedig a bosszút forralva utána.
-Uhh, de menő -jött felém Bence és kivette a kezemből a flakont és elkezdet csodálni.- Honnan szerezted??
-Dani adta, hogy fújjam be vele a szülinapost -mutogattam fel az emeletre.
-Dominik az?? Megyek!!!!!-szaladt fel a lépcsőn, én pedig elindultam lerakni a cuccomat a szekrényekhez.
-Azt mondtad, hogy nem köszöntöd fel a szülinapost -figyelmeztet Vanda és neki dőlt a szekrényeknek.
-Hallottad? -néztem rá föl és kivettem a matek felszerelésem.
-Ahogy azt is, ahogyan Bence végig üvöltött a folyóson, hogy boldog szülinapot Dominik és utána elkezdett énekelni -mosolyodott el. -Borzalmas hangja van!
-Már hallottam énekelni -emlékeztem vissza arra a nagy előadására, amit még produkált előttünk az ebédlőben is. :)
-Amúgy láttam, Barbie babát is -támasztott meg a fejét a szekrény ajtón.
-Én is, még reggel. Megint hatásos belépője volt, főleg ma -álltam fel a szekrényemtől és bezártam azt.
-Nagyon örül a fejének -indultunk el a folyóson és mind a ketten unottan előre bámultunk.
-Hát... ma van a pasijának a szülinapja. Plusz még dicsekszik is vele hogy a Dominik az - fordultunk fel a lépcsőhöz és fel mentünk azon a 8.b-ek folyosójára.
-Vigyázzz!! Vigyázzzz!!!!!! -üvöltve szaladt el előttünk Bence, mögötte pedig Lőrinc (azt hiszem a fiú WC-be menekült). :)

A dupla matek nekem egy ezred évnek tűnt (már annyira fájt a hátam a szék miatt), így mikor kicsöngettek örültem annak, hogy kiszabadultam a teremből. Mivel a suliból még nem (sport kör), legalább a bepunyat teremből kikerültem. A 7.b-nek nincs valami jó termük, eléggé kicsi és ha szeretnél szellőztetni egy idő után befagy a terem (matekon külön csoportra vagyunk bontva, vegyítve a b-kel).
Gyorsan betettem a felszerelésem a szekrényembe és kivettem a pénztárcám, gondoltam gyorsan veszek valami  enni valót sport kör előtt. A folyóson már egy csomó diák és az aula felé tartva  elhagytam a 6.-os fiúk Rubik kocka kirakós társaságát (eléggé ügyesek). A bejárati ajtón pont a Lociék mentek ki, így tartották nekem az ajtót mikor megláttak. :)
-Köszi -mosolyogtam Locira és ő csak bólintott egyet.
A levegő hűvös volt, az égen pedig nagyon szürkés, hangulat rontó felhők voltak. :(  Gyerekek rohangáltak az épület előtt és visongtak, ilyenkor mindig eszembe jut, hogy milyen volt alsósnak lenni... hát, pocsék volt. Legalábbis nekem, nem igazán kedvelt valamiért az alsós tanárom és folyamatosan az osztály előtt alázott. Szerencsére az már a múlté. :)
Miközben mentem a boltba a fejemben a The Vamps-től a Wild Heart című dal járt.

Át sétáltam gyorsan a főutcán, végül az üzletek mellet a boltba siettem. Mikor benyitottam a pénztár melletti asztalnál bandázott Domiék társasága. Dani forrócsokit ivott, amit az automatában vett, Dominik egy energia itallal a kezében röhögött, mellette pedig a barátnője mosolygott közben a haját birizgálta, Lőrinc teli szájjal nevetett (fujj), Zsombor pedig mesélte a vicces sztorijait. Oda köszöntem nekik végül mentem tovább. A pékárukhoz léptem és a legnagyobb kakaós csigát kinéztem magamnak. :)
A pénztárhoz siettem és fizettem.
- Sziasztok - köszöntem még egyszer oda a társaságnak és végül ki mentem az ajtón. Elindultam vissza suli felé, mikor mögöttem a boltból ki jött valaki és utánam szólt.
-Hé, Bella! -megismerve a hangot hátra fordultam és mosolyogva ránéztem, mégis ott volt bennem az a kérdőjel, hogy vajon mit szeretne.
-Igen? -mentem közelebb Dominikhoz és megálltam előtte.
- Csak azt akarom kérdezni, mivel tudod ma volt a szülinapom -vakarta meg a fejét és nagyon édesen mosolygott rám, amitől mindig pillangók lesznek a gyomromban.-,hogy esetleg az őszi szünetben lenne kedved eljönni...
Te jó ég!! Mit akarhat?? Tisztára megállt bennem az ütő és csak még több pillangó lett bennem.
-A szülinapi bulimra? -mosolygott rám, én pedig már elájultam volna, mivel pont ő hívott meg a bulijába. :)
-Hát... nem is tudom -mutattam azt mintha sok dolgom lenne, vagy nem is tudom miért mondtam , csak leplezni szerettem volna előtte, hogy mennyire örülök neki, hogy meghívott.
- Gyere el! Jó buli lesz - mosolygott rám még mindig azzal az édes mosolyával, végül megfordult és vissza ment a boltba.

Erre már nem tudtam mit mondani, csak öröm teli hangulattal vissza mentem a suliba. Sport körön tisztára felvontam pörögve, Lilla és Anna nem is értette az elején, hogy mi van velem. Mindenbe beleavattam őket és ők is nagyon oda voltak miatta. Így kosarazás közben is csak a buliról beszéltem Lillával (Anna inkább kosarazott, ő nagyon szeret sportolni, főleg ez a kedvenc sportja), ő is nagyon lelkes lett tőle. :)

Öcsémmel haza érve azonnal a géphez szaladtam és Vandát, Ellát web kamerázni hívtam.
-Mi történt, ami ennyire fontos? -kérdezte Ella a kamerába nézve, mellette a képernyőn Vanda is kérdőn nézett. A skype-ot tényleg akkor használjuk, mikor valami nagy dolog történt vagy nyáron (amikor alig látjuk egymást).
- Dominik elhívott a szülinapi bulijára!!! - mosolyogtam fülig érő mosollyal a kamerába.
- Hogy mi????????? -kérdezték egyszerre és én pedig még mindig vigyorogtam. :D :)

Őszi szünet:5/5-már alig várom, persze a buli miatt :)
Skype:5/4-eléggé sokáig skypeoltunk mindent megbeszéltünk, hogy majd mit vegyek fel, meg elmélkedtünk abban vajon mik fognak majd történni :)
Wild Heart:5/4-még mindig ez jár a fejemben!!!!

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. köszönöm :) <3 remélem a blogra feliratkozol, nagyon örülnék neki :)

      Törlés
  2. Ügyi vagy!!! Nagyon jó a blog! :)
    Mikor jön az új rész? :D

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szuper lett!:D Hozd a kkövetkezőt, mert nagyon várom!:D óóóhhhh hol van még az őszi szunet!:D <3<3<3

    VálaszTörlés