2015. március 13., péntek

Gondolatok (Október 13., Hétfő)

Most egy kisebb résszel jöttem, de írom a kövit. :)

Október 13., Hétfő

A hétvégémet lehet jónak mondani, hisz szombaton Domiékkal város nézés, vasárnap tanulás, meg pihi. :)
Egész hétvégén próbáltam a fejemből elhessegetni Dominikot, olyan rossz őt mással látni. Hát...igazából nem ment nagyon, inkább csak rajta rágódtam. :/
De elkezdődött az új hét, én mindig az mondom, hogy egy új hét, új lapot nyithat (új évnél is mondom). Már mint új lehetőségünk van a változásra, felejtésre. Én mondom és nekem nem megy, mindig elhatározom magam, de még se sikerül. Főleg Dominikkal kapcsolatban. Nem is tudom, hogy mit írjak erről a napról. Igazából ugyanolyan volt, mint a többi nap. Órák, folyóson mászkáló diákok, Dominik édes mosolya (kiverem a fejemből, kiverem Bella!!). Egy teljesen átlagos nap. Viszont elkezdtem szervezni a suli rádiót, már meg van a beosztás, jövőhéttől zenélünk. :)

Írás:5/4-még sok a tanulni valóm, így megyek :/
Irodalom:5/3-szeretünk verset tanulni :)

2 megjegyzés: