2015. augusztus 23., vasárnap

Baráti csevej (Október 23., Csütörtök)

Október 23., Csütörtök

Este nem nagyon tudtam elaludni, egész éjjel arra vártam, hogy Dani írjon valamit, fogalmam sincs mi van vele. Szerencsémre az álmosság elöntött és a képernyő bámulása helyett elaludtam, számomra olyan volt, mint egy kisebb kábulat vagy egy elájulás az álmosságtól.Talán az álom tündér fújt rám egy álmosság port amitől teljesen kiütöttem magam. :) Vicces érzés mikor csak úgy elbóbiskol az ember és nem is tudja, hogy most hogyan is aludt el. :) Érdekes...
Viszont ebből az elkábult alvásból egy pityegés keltett fel, a telefonom volt ami mellettem volt az ágyon. Gyorsan feloldottam és először megnéztem az időt: 08.09-et mutatót. A telefonom képernyőjén még egy messenger chat-fej volt megjelenve, sajnos azt nem látta ki küldte, mert a profilkép nem mutatkozott meg a körben, így ráléptem, hogy megtudjam nézni ki írt és mit.
Dani: BOLDOG SZÜLINAPOT!!!! :) :* 
bocsi, ha csak most írok, de nálunk 8 órával korábban van és nem tudtam írni tegnap reggel pakoltunk, akkor a repülőn se tudtam, aztán meg amikor tudtam volna nálatok már késő volt és azt hittem alszol
Te jó ég, annyira örültem, hogy írt! :) 
Bella: semmi baj nagyon örülök, hogy írtál, köszi :)
am hol vagytok? milyen a hely? :O
Dani: Pekingben :P kurva jó :)
Bella: :O ez most komoly?? mázlista, biztos szép lehet :)
Dani: az, de sajna most mennem kell, majd beszélünk még :)
Bella: oké, szia :)
Ezek után már nem tudtam aludni, inkább lementem és főztem magamnak egy kávét.Beültem a nappaliba és elővettem a telefonomat (reggeli rutinom), apukám nem volt otthon, mivel ő is egy korán kellő ember, így gondoltam elment vásárolni. :)
Miközben nézegettem az instámat, hirtelen újra felpattant egy chat-fej. Ráléptem és akkor láttam, hogy Bence írt nekem. :)
Bence: haliiiiiii :)
Bella: szia :) mizu?
Míg vártam, hogy válaszoljon továbbra is az instát néztem, hogy valaki rakott-e fel valami érdekes képet, de csak celebek. Aztán: "Bence fényképet küldött neked". Meg is nyitottam, de azonnal el is dobtam a telefont, egy kisebb sikollyal. OMG!! :D
Bence:
jól vagyok, köszi
ezt tegnap csináltam, jól áll a szemüveg mi?? :)
Bella: az nem kifejezés :/
Így igaz... na jó, ez iszonyú ijesztő ez a kép, inkább írtam még valamit, csak hogy egyre feljebb csússzon a kép.
Bella: honnan van? :)
Bence: az utcán találtam a földön Budapesten, azt felpróbáltam :)
Na, ennél a mondatnál, szó szerint megakadt a torkomon a kávé. Már ott fuldokoltam a kanapén, mikor anyukám a konyhából benyitott a nappaliba.
-Bella, te vagy az??-jött befele a szobába.
-I-i-gken- nyökögtem ki nagy nehezen.
-Jól vagy?- nézett rám kérdőn.
-Persze, csak félre nyeltem- mosolyogtam rá, megköszörülve a torkomat, aztán ő kiment a nappaliból.
Letettem inkább a kanapéval szemben lévő asztalra a bögre kávémat és vissza tértem Bence kalandos szemüveg sztorijához.
Bella:ugye nem hoztad el? 
Bence: neem, biztos valakié inkább vissza raktam a földre :D
de előtte csináltam vele egy csomó szelfit, küldjek még????? :D
Bella: áhhh, nem kell
már láttam egy kép látványa után, hogy neked milyen menő a szemüveg
Bence: ugye, ezzel kéne csajoznom (elgondolkozó emoji)
Bella: ja... :D
Hát, azt a smilet nem tudom miért raktam oda, de nem akartam megbántani, se azzal, hogy nem jó neki a szemüveg.
Bence: na én mentem, nézek valami ilyesmi menő szemcsit magamnak 
szia :) 
ui.: azzal fogok majd csajozni :D
Bella:oké, szia :)
jó vásárlást! :)
Te jó ég!! Fújtam ki a levegőt, már azért eléggé ismerem Bencét, hogy tudjam mennyire dilis, de mindig valami újabb és újabb hülyeséggel áll elő.
Mai nap mással nem is telt, megnéztem egy filmet, beszéltem Annával facen és vártam, hogy ír-e Dani, de nem írt. :/

Neveletlen hercegnő 1.,2.: 5/5*-úgy imádom, mind a kettő részt újra megnéztem *-*
Bence szemüvege: 5/3-még esete elküldte, hogy mit vett. Hát...igen, ez lenne az a hiper-szuper menő szemcsi, amivel lehet csajozni. :D
Imádom, már engem is meghódított!!! *-* (nem, egyáltalán nem :D )

2 megjegyzés: