2015. augusztus 19., szerda

Szülinap!! :) (Október 22., Szerda)

Nagyon sajnálom, hogy ilyen ritkán tudok részt hozni, de ide-oda utaztam és nem igazán voltam gép közelben. Attól tartok, hogy mikor elkezdődik a tanítás ugyan úgy nem fogok nektek nagyon hozni részeket, mivel ez az évem eléggé kemény lesz. De szeretném mindenképp majd befejezni ezt a blogot és ezen kívül még van két sztori a fejemben amit majd biztos meg akarok veletek osztani. Tudom magamról, hogy nem vagyok olyan jó író és ezt szeretném is fejleszteni, hogy majd jobbnál jobb írásaim legyenek. 
Addig is remélem olvassátok továbbra is az írásaimat.
Julie Miss**

Október 22., Szerda
Hivatalosan ma töltöttem be a 13. élet évemet. Ilyenkor reggel a család egy-egy "Boldog szülinapot!" mondattal jutalmaz és facebookon a barátok jó kívánságokkal szórják tele az üzenőfalamat, bár az én esetemben talán jön 20 felköszöntés.
A suliban mindenki ünneplőben mászkált a folyosókon, felszabadultan és boldogan, mivel ez volt az utolsó tanítási nap a szünet előtt.
A szekrényemnél lepakolva már láttam Ellát aki felém siet és már sejtettem mit fog mondani nekem.
-Boldog szülinapot!!!- állt meg előttem és a táskájában valami után elkezdett turkálni, végül egy muffinal teli dobozt húzott elő.
-Úristen, köszönöm!- vettem át tőle a felém nyújtott dobozt és megöleltem.
-Szívesen,de egy jó barátnak jár ez a szülinapján- kacsintott rám és ledobta a táskáját a szekrénye elé.-Ugye én voltam az első?
-Nem, Luca! - mosolyodtam el, közben kinyitottam a dobozt, ami tele volt egy csomó szépre díszített muffinal. Annyira jól néztek ki, hogy ki is vettem egyet reggelinek. :)
-Jó, a családtagjaidon kívül- nézett rám komoly arccal.
-Hát, ha őket nem számítjuk...akkor a portás-tettem a hangsúlyt a portás szóra.
-A portás? - nézett rám döbbent arccal és leállt a tankönyv pakolásban.- Annyira jóban vagy a portással, hogy tudja mikor van a szülinapod?
-Nem, nyugi. Csak vicceltem, te voltál az első- adtam meg neki a győzelmet.

-Ez az- emelte fel a kezét győztesként-, am azt hittem Dani lesz az első.
-Nem-mosolyodtam el, de ez a mosoly azonnal le is törlődött az az arcomról, hiszen eszembe jutott, hogy ma fognak elutazni a családdal. Így sajnos ma nem fogom látni, sőt egész szünetben se a legjobb barátomat.
-Bella, valami baj van? - hajolt hozzám közelebb.
- Semmi, jól vagyok. Csak eszembe jutott, hogy ma utazik el és tök fura, hogy nem lesz itt a szülinapomon.
-Hát, igen. De itt van Domi.
-Igaz- mosolyodtam el és már abban a reményben égtem, hogy ma felköszönt.
-Mikor is lesz Domi bulija?- csukta be a szekrény ajtaját Ella és elindult a folyóson.
-Most, szombaton-tettem fel a vállamra a táskát és követtem Ellát.
-Huha és fel vagy már készülve?- nézett rám kérdőn.
-Hát...mondhatni. De most úgy vagyok, hogy van és nincs is kedvem elmenni. Egy picit tartok is az egésztől, de majd csak lesz valahogy.
-Ott lesz Bence is és vele jóban vagy, plusz ő még az osztálytársad is, szóval ő lesz a te embered- kacsintott rám, engem meg átfutott a jó érzés.- Amúgy meg bármikor leléphetsz és estleg engem is felhívhatsz ha akarsz velem talizni buli után és mindent elmondani, hogy mi történt.
-Oké, azonnal téged foglak hívni, ha unatkozom.
-De nem fogsz unatkozni, hanem bulizni fogsz- nézett rám szúrós szemekkel és valahogy minden áron ezt akarta belém verni.
-Nem vagyok egy party állat típus.
-Ezzel mondjuk nem kötözködök.
-Kösz- nevettem el magam.
Mielőtt beléptünk volna a terembe, három számomra fontos jó barát ugrott elém.
-BOLDOG SZÜLINAPOT!! -kiáltotta egyszerre Vanda, Anna és Bence.
-Köszönöm, nektek is- köszöntem meg nekik hálásan.
-Azért jó ötlet volt az is, hogy még tortát is nyomunk az arcába- vonta meg a vállát Bence.
-Nem, Bence az nem volt jó ötlet- nézett rá Vanda már kiakadva.
-Hát...nekem min..
-Majd neked megcsináljuk Bence,oké?- vágott a szavamba Vanda.
-De, nekem egy fóka kell. Már mondtam egyszer.
-Jajj...-ment vissza a terembe Vanda, már szerintem kikészülve.
-Még vehetsz tortát Bence, amivel még arcon dobhatsz- próbáltam vigasztalni.
-Tök mindegy- ment vissza ő is a terembe.
-Nem a teremben kéne várni a tanárt?- hallottam meg magam mögött az osztályfőnökünk hangját.
-Elnézést, már megyek is- fordultam a tanár felé és besiettem a terembe.

Ma csak az első két óra volt megtartva, igazi szülinapi ajándék. A két óra eltelte után mindegyik osztály levonult a tornaterembe és megnéztük az október 23.-i ünnep műsort, amit a 6. osztály adott elő. Ilyenkor mindenki szét szokta magát unni a műsor közben, így egyesek beszélgetnek valakik meg telefonoztak. Én inkább végig néztem, néha pedig vagy Vandával vagy Bencével beszélgettem, mivel ők ültek mellettem.
-Annyira jó az a kövér gyerek, bajusszal olyan, mint egy papa fóka- súgta oda nekem Bence, nagyon élvezve a műsort. Én erre teljesen lefagytam, mivel...ez eléggé fura kijelentés volt tőle.
-Erre inkább nem mondok semmit se- nézetem döbbenve Bencét és miközben ő elmeredve nézte a műsort (bár szerintem inkább a kövér kisfiút), én elnéztem abba az irányba ahova talán nem kellett volna. Az előttünk lévő sorban ott ült Dominik, mellette természetesen Izabella, de akkor is muszáj volt oda néznem, hogy meg vizsgáljam ünneplőben. Hát, azért nem azt mondom, hogy rosszul áll neki az ünneplő. Még egy pár másodpercig talán gyönyörködtem is benne, mikor pont felém nézett. Én viszont azonnal elkaptam a fejem nagy égéssel, tuti kipirultam.

A műsor végig szinte már nem is tudtam figyelni, újra és újra levetítettem magam előtt ahogyan rám nézett. Szerencsémre a műsor végére, tiszta vörös lett a fejem, sőt még iszonyú melegem is volt.
-Bella, jól vagy?- tette a homlokomra a kezét Vanda és mint minden diák mi is felálltunk a helyünkről.
-Miért?- kérdeztem tőle érdeklődve, mintha nem tudnám, hogy ég a fejem.
-Mert tiszta meleg és piros a fejed- tette már mind a két kezét az arcomra.
-Dominik láz- mosolyogtam rá, már kínosan.
-Gyere, wc!- indultunk el a diákokkal együtt kifele a tornacsarnokból és azonnal az egyik öltöző wc-hez mentünk.- Mi történt??
-Csak rám nézett, nekem már annyi is elég- kezdetem el magamon nevetni és meg mostam az arcom.
-Jajj, nyugi én is, így vagyok Ákossal- dőlt a falnak, én meg felnézetem a tükörbe ahol láttam az ő arcát is, ahogy mögöttem állt.
-Szerintem vigyázhatnál vele, nem valami szimpi srác- fordultam meg, hogy közvetlen vele tudjak beszélni, ne a tükörképével.
-Mindenki ezt mondja- nézett unottan a tükörbe.
-És téged az cseppet se érdekel, ha nem komplett a pasi vagy éppen rossz úton jár?- néztem rá döbbent arccal.
-Minden lány szereti a rossz fiúkat- kacsintott rám.
-Na figyelj! Egy, én nem szeretem a rossz fiúkat. 2, ha Domira is céloztál, akkor ő nem az- fordultam vissza a tükörhöz és a mérgesen elkezdtem a törlőkendőt a tartóból tépkedni.- Azért Daninál rákérdezek az Ákosra.
-Oké és bocs, ha esetleg megbántottalak.
-Semmi baj- fordultam meg kifújva a levegőt.- Szerintem menjünk fel a terembe.
-Oké.
Miközben a terem felé mentünk már nem is szóltunk egymáshoz, ezen gondolkoztam amit az előbb mondott, hogy "Minden lány szereti a rossz fiúkat". Ezt miért mondta vagy ezzel mire célzott?? Valahogy ez az egész napomat felemésztette azzal, hogy ezen gondolkoztam. Vandával nem akartam csak ezen jobban összeveszni, mert azért tudom, hogy ő milyen természetű. De hagyjuk is ezt...

Este, mint minden szülinapos estén, anyukám elkészíti nekem a kedvenc ennivalómat és valami finom tortát is csap a menümhöz, apa és a tesóim pedig az ajándékot kotorják elő nekem, addig én csak a szobában lehetek, nehogy lássam mit fogok majd kapni vagy éppen mi lesz a szülinapos vacsi. :)
-Bella!! Gyere!!- hallottam a nővérem kiabálását a földszintről. Igen, mi mindig egymásnak a földszintről kiabálunk fel az emeletre, mivel lusták vagyunk egymáshoz felmenni és kulturáltan szólni, hogy kaja van vagy éppen segíts nekem, meg stb..
Kinyitottam az ajtómat nagy izgalommal és lerohantam a lépcsőn. Az előszobában állt mindenki (a család) és engem vártak, bezzeg a szokásos közös ajándékkal. :)
-Boldog szülinapot!!- mosolyogtak rám és apa csinált is rólam egy képet, de jó. :/
-A fotót azért már mellőzhetnénk, már nem vagyok 4- mosolyogtam rájuk, de ők csak büszkén néztek. Na, ilyenkor ijesztő csak a szülinap. :) Mikor a szüleid elkezdik a régi sztorikat, például hogy, "emlékszem mikor még a szobájában játszott a Barbie-val".
Hát, igen. Gondolom minden gyerek mikor kicsi volt, játszott valamivel. :) Végül Luca felém nyújtotta az ajándékom, én pedig elvettem tőle. Szét bontottam a csomagolást és egy CD volt benne,de nem akarmi, Taylor Swift-től a Red album. :)
-Köszönöm- néztem rájuk elégedetten, nekem már egy kis CD is elég ajándék volt. Anyukám behívott minket a konyhába, hogy most már együnk és hát a kedvenc ételeimmel leptek meg. :) Meggyleves, Quesadilla és sajttorta. :) Imádom. <3
Mindenki leült és el is kezdtünk enni, már nagyon éhesek voltunk. Mondjuk nem csoda, mert 20.14 perc volt. :)
-Mi volt ma a suliban?- nézett rám anya miközben a levest ettük.
-Semmi, ünnepi műsor és az ofő jó pihenést kívánt a szünetre- kanalaztam bele a levesembe-veletek?
-Káosz a munkahelyen- szólat meg apukám, miközben abba hagyta az evést és újra mert a fazékból.
-Nálam, ugyan az mint nálatok- nézett rám Luca.
-Hozom a másodikat- állt fel Anya az asztaltól és elvitte a leveset.
-És nálad?- néztem rá, ő pedig letett a leveses fazekat a tűzhelyre.
-Gyerekek, fejlesztés, semmi különös- tette le az asztalra a Quesadilla-t.
-Aha, olyan furák vagytok. Csöndesek- néztem rájuk érdeklődő tekintettel.
-Talán a fáradtság- kezdte el fel vágni a másodikot apu.
-Zalán, te eddig meg se szólaltál?
-Mert, eszem- nézett rám, aztán elkezdte enni amit a tányérjára pakoltak.
Oké...

Bezárkózva a szobámba, bekapcsoltam a magnómat és beletettem a most kapott CD-et. Már meg is szólat az első ismerős szám, amitől már is eszembe jutott Dani. Vajon most már milyen messze van, még mindig nem mondta nekem, hogy hova is utaztak a családjával?

Gyorsan letelepedtem a gépem elé és felnéztem facebook-ra, amúgy is kíváncsi voltam már, hogy kik írtak az üzenőfalamra. Kb. egy 16 ember, aminek már tökre örültem, sajnos Dominik nem volt közöttük, sőt még Dani se láttam, bár ő repülőn ül. Miközben írogattam vissza a "köszi :)" kommenteket felpattant egy ablak és abban a pillanatban megállt a szívem. :O
Dominik: Szia :)
Bella: szia :)
Dominik: mizu?
Bella: jól vagyok
Ja, csak majdnem szívrohamot kaptam attól, hogy ő írt rám.
Dominik:az jó, jössz a bulimba?
Csak meredtem magam elé és néztem, hogy mit írt. Jajj, még nem kérdeztem meg anyjáéktól, pont vacsinál akartam, de kiment a fejemből. :/
Dominik: hahhooo, ott vagy?
Bella: igen, tudsz egy percet várni :)
Dominik: persze
             még nem kérdezted meg az ősöktől? :)
Bella: valami olyasmi, mindjárt jövök
Dominik: oké :)
Gyorsan leszaladtam a földszintre, ahol anyát meg is találtam a konyhában mosogatás közben.
-Mit szeretnél, még egy kis tortát?- mosolygott rám, én pedig felültem mellé a konyhapultra.
-Nem, szeretnék kérdezni valamit, anélkül, hogy apához küldenél megkérdezni a dolgot.
-Mondjad!
-Elmehetek a Dominik bulijába- néztem rá kérdőn, reménykedve, hogy igent mond.
-Valami új pasi?- nézett rám nagyon mosolyogva.
-Anya!!! Mikor először említettem neked Danit is, ilyesmi volt a reakciód és ez nem szimpi- mosolyogtam rá.
-Oké, de ki ő, csak annyit mondj!
-Dani egyik osztálytársa!
-Ohh, értem és Dani is megy?
-Nem, ő a családjával elutaztak.
-Hova?- hagyta abba az utolsó pohár elmosásával és felém fordult.
-Nem tudom, nem mondta.
-Értem, ki lesz még ott akit ismerek?
-Danit nem is ismered- néztem rá elmosolyodva.
-Jó, még nem találkoztam vele személyesen, de hallottam róla rajtad keresztül jó dolgokat és aranyosnak tűnik.
-Igaz. Bence lesz még ott.
-Ohh, a dilis?
-Ő nem dilis, csak...hiperaktív- oké, ezt nem gondoltam át, de hát Bencére mit lehetne mondani. Na jó, ezen azért el kéne gondolkozni, hogy milyen is Bence. :)
-Oké, benne vagyok. Elmehetsz, de csak egy feltétellel..
-Köszönöm, köszönöm, köszönöm-öleltem át nagy izgalommal és ránéztem.- Mi lenne az a feltétel?
-Ha 10-re itthon vagy és nagyon vigyázol magadra és Bencével maradsz együtt, még akkor ha most Bencére kell bízzalak, te jó ég!!- nevette el magát anya.
-Na, jó. Szegény Bence most eléggé sok rossz kritikát kapott magára a háta mögött- nevettem már én is.

-Na, akkor jó?
-Persze. Ja és szombaton lesz a buli- néztem vissza a konyhából kifele menet és felszaladtam a lépcsőn.
Gyorsan a gépem elé ültem és felnyitottam Dominik ablakát.
Bella: megyek :)
Dominik: király! akkor várlak :) (ja és egyébként, Boldog szülinapot!! ;) )
Bella:köszi :)
Nagyon megörültem annak amit írt, mindegy, hogy itt vagy az üzenőfalamon, ugyanazt jelenti. :)

Szülinap:5/5- király napom volt, úgy gondolom, jaj és Dominik *-*, csak sajnos Danival nem tudom mi van és nem is írt :( na, mindegy, lemegyek még lopok egy kis sajttortát :) 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól írsz, gratulálok hozzá!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm :-) hát, próbálom magam fejleszteni írásilag ;-)

      Törlés