2016. július 18., hétfő

Egy unalom (November 02., Vasárnap)

Olvasóim, jól esnének a kommentek! ;)

Október 2., Vasárnap

Az egész őszi szünetemet tényleg jellemzi az unalom szó. Dominikkal végül nem mentünk el sehová se kettesben, mint ahogy ő még tervezte. Nekem pedig nem állt szándékomban ráírni, mivel nem akartam tapadósnak tűnni. Így hát maradt az egész ennyiben, gondolom inkább a barátnőjével töltötte az idejét mint velem. 
Mondjuk annyira nem unatkoztam, a családdal elmentünk várost nézni, Egerre és tök jó volt. Hát igen...kivéve a feltört lábamat. Auch... még most is fáj. Asszem kéne egy új cipő. 
Meg persze a halloweenom is jól telt, Anna meghívott magukhoz egy csajos estére. Így sütöttünk és cukroztunk, míg rosszul nem lettünk, így inkább elkezdtünk filmezni, míg mindenki haldoklott a sok cukortól és mindentől. :) A Tökéletes hang című film egy klasszikus csajos estékre, főleg ha mindenki szarul van a sok cukortól és a film elején látunk egy nagy sugár hányást is... na, így kötött ki a wcben Ella. :)
Oltári esténk volt és ünnepünk. :D 
Szóval, végül is valahogy eltelt a szünet. :)
Ja és Dani... ő jól érezte magát Pekingben és lassan repül haza, pontosabban már repül, ha jól tudom. :)
Nagyjából ennyi... holnap suli, szóval minden kezdődik elölről... Dominikkal nem hallattunk semmit se, így minden marad ugyanaz :/
Szar...

Őszi szünet:5/2- voltak jó napok is, mikor nem csak otthon unatkoztam, filmet néztem, zabáltam és bújtam a könyveimet 

Domi:5/1- semmi, marad minden ugyanaz.. és még írni se írt :/ persze én hol vagyok a dögös barátnőjéhez képest? :/
City of angels:5/5- rongyá hallgattam :)

Kedves olvasó!
Kitettem egy szavazást a blogra, hogy milyen blogokat szeretnél még szívesen. Kérlek szavazz és iratkozz fel a blogra ha esetleg még nem tetted meg és kommentej is valamit, létszíves! :)
Miss Alison ** 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Ali!

    Megkértél, hogy nézzek be hozzád :) Itt is lennék :) Előre is elnézésed kérem, ha néhol nyers leszek :3

    Elolvastam kezdésnek a fülszöveget... Azt kell hogy mondjam, hogy sablonos. Akárcsak az egész történet. Sulis történet, ahol a lánynak tetszik egy srác, de a srác nem veszi észre, csak később... A fogalmazásmóddal semmi baj sincs, mindössze annyi volt a bajom, hogy szinte minden második gondolatnál hangulatjelbe ütköztem :/ Szerintem felesleges. Elég szerintem, ha mondatokkal kifejezed a szereplőid érzéseit :) A szereplőkről nem igazán tudtam meg semmit... Talán azért, mert pár részt olvastam csak el... Sajnálom :/ Nekem már nem igazán tetszenek az ilyesfajta történetek :/

    Gyakorolj és csináld szeretettel, amit csinálsz! Látom, vannak lelkes olvasóid, akik támogatnak téged és ez az egyik legfontosabb dolog ebben (blogger) a világban :) Ha szebb kinézetet szeretnél, keress fel egy designer-t, gyönyörű külsőt varázsol a blognak :)

    További szép szünetet kívánok ;)!

    Love Ya,
    Mace

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a véleményed es a tanacsaidat! 😊😘

      Törlés