2016. július 16., szombat

Várakozás :) (Október 26., Vasárnap)

Kedves olvasók!
Bocsánat, hogy későn hozom az új részt, de valamiért nálunk elment a net (fogalmam sincs, hogy miért).
Azért igyekeztem minél előbb hozni az újat. :)

Október 26., Vasárnap

A tegnapi buliból haza érve máris aludni mentem inkább. Szóval már nyolckor aludtam.
Reggel is így korán fent voltam, így gondoltam elmegyek a pékségbe kenyeret, meg mindenféle finomságot venni.
Mivel mindenki aludt, így hagytam a konyha asztalán egy cetlit, ha valaki felkelne és nem találna, ne ijedjen meg: " Elmentem a pékségbe, majd jövök! Bella"
A levegő friss volt, a fű tele volt a reggeli harmat nyomaival. Elfordítottam a kulcsot a zárban és kiléptem az utcára.
Meglepően nagyon hideg volt, így a kezeimet magam előtt összekulcsolva próbáltam magam melegíteni (kevés sikerrel). A házak előtt álló fákról már lehullottak a levelek, sokat a szél az útra ki is fújt.
Az utcákon nem igen jártak autók, viszont a főúton már nagyobb forgalom volt. Gyorsan átszaladtam a zebrán és a pékség irányába sétáltam.
Kinyitottam az ajtót és velem szembe egy ismerős arc jött ki. A hona alatt egy zacskót tartott és sportos ruhába volt öltözve.
-Szia- köszöntem rá mosolyogva.
-Szia Bella- nézett le rám Zsombor, miközben a kezére húzta fel a kesztyűt.-Te?
-Pont ide jövök vásárolni- mutattam rá a boltra és közben elmosolyodtam. 
-Ohh, akkor jó vásárlást!- indult el kifelé.
-Köszi- én pedig beléptem a boltba. - Jó reggelt!
Két nő volt bent, akik hangosan vissza köszöntek nekem, előttem állt egy fiatal ember. Így még őt kiszolgálták, én addig összeszedtem a fejemben, hogy mit szeretnék majd kérni.
Annyira szeretem reggel a pékségben az illatokat, mikor minden olyan friss és elárasztja az egész boltot a péksütemény illata.
-Jó reggelt! Mit adhatok? - jött oda hozzám egy aranyos mosolyú nő.
-Szeretnék kérni 1 kg félbarna kenyeret és 10 db kiflit- mutattam a kiflik és a kenyerek felé.
-Még valamit?- kapkodta össze zacskóba a nő a kért dolgokat.
-Még 5 db kakaós csigát szeretnék kérni- gondoltam családi reggelihez jó lesz. :)
-Rendben- vett elő egy újabb papír zacskót és egyenként bele rakta a kakaós finomságokat. -Még valamit?
-Ennyi lenne, köszönöm- sétáltam oda a kasszához és elővettem a pénztárcámat.
-Akkor ez összesen...- ütött bele a gépbe a számokat, majd felnézett rám- 1620 Ft lesz.
Felé nyújtottam egy 2000-est, ő pedig visszajáróért kotorászott.
-Viszlát, szép napot!- adta a kezembe az aprót, én pedig elraktam a pénztárcámba. A vett dolgokat meg bele pakoltam egy zacskóba.
-Köszönöm, önnek is! Viszlát!- nyitottam ki a bejárati ajtót és kimentem.
A bent lévő meleg után újra megcsapott a hideg levegő. Elindultam az úttest felé, mikor valaki utánam kiabált.
-Bella!- futott utánam Zsombor, miközben a telefonját elrakta a zsebébe.
-Szia-mosolyogtam rá.- Te meg vártál?
-Igen, gondoltam beszélhetnénk- ért oda mellém és rám nézett.
-Ohh, okés- néztem rá döbbenten közben átmentünk a zebrán.
-Hogy hogy tegnap olyan gyorsan eljöttél Domi bulijáról? 
-Már elég fáradt voltam - tudtam, hogy ez nem lesz jó kifogás- na jó, igazából nagyon nem éreztem azt, hogy ott kéne lennem. Plusz rajtatok kívül nem ismertem senkit se, magyarul a társaság három negyedét.
-Értem, pedig szerintem jó buli volt.
-Mi volt miután én elmentem?- néztem rá érdeklődve.
-Áhh semmi, csak Bence egy picit leitta magát a többi 9.-el, már 2 üveg sör után kidőlt- nevetett mellettem-, de az is lehet, hogy csak megjátszotta ő.
-Jaj, te jó ég!- néztem a járdán előre elképedve.
-Nyugi, felment Domi szobájába és bealudt- nevetett mellettem továbbra is, ami szerintem annyira ne volt vicces, hogy valaki 13 évesen alkoholt fogyasszon.
-Nem hányt? - néztem rá kérdőn.
-Áhh, nem. Szerintem annyira nem ütötte ki magát- nézett a szemembe őszintén.
-Értem- sétáltunk egy ideig csöndben majd inkább még kérdezősködtem- és a többiek? Domi? Lőrinc? Ricsi? Barna? Esetleg Iza?
-Meg voltak, ja am tetszett Dominknak az ajándékod- mosolygott rám hirtelen.
-Tényleg?- néztem rá döbbenten.
-Ja, Iza viszont nem volt oda érte.
-Ő miért van? A rúzsokon kívül? - nevettem el magam.
-Ez az- nevetett ő is. - A többiekkel nem volt semmi. Táncoltunk, meg beszélgettünk.
-Az jó- álltam meg egy utca előtt, mert nekem arra kellett mennem, hogy haza jussak.- Nekem erre kell mennem.
-Ja,persze..okés. Jó volt veled beszélgetni!- intett egyet, majd a fülébe berakta a fülhallgatókat és elkezdett kocogni. Akkor most már tudom mi volt ez a sportos felszerelés. :)

Belépve a lakásba láttam, hogy csukva van a konyha ajtó. Gondoltam a nővérem vagy anyukám, apukám biztos felkelte, mivel az ő szokásuk becsukni a konyhaajtót. Gyorsan levettem a kabátomat és a cipőmet. Benyitottam a konyhába és a nővéremet találtam ott, épp a kávéját kortyolta és a telefonján pötyögött valamit.
-Jó reggelt! Hoztam kakaós csigát- pakoltam ki az asztalra a vett dolgokat.
-Jó reggelt! Köszi- vett ki egy kakaós csigát a zacskóból és elindult a fiók felé, hogy kivegyen egy tányért.
Közben én is elővettem magamnak egy tányért és egy bögrét. Elvettem a tejet a pultról és tele öntöttem a bögrémet.
-Anyáék még alszanak?- érdeklődtem meg.
-Anya és Zalán még igen- tört le egy darabot a csigájából- apa pedig nappaliban!
-Akkor szólok neki, hogy hoztam reggelit- indultam el az ajtó felé, Luca pedig teli szájjal mormogott egy okét. Beléptem a nappaliba és elindultam a nappali másik oldalára a dolgozó asztalhoz, hogy lássam is. Mivel a konyha a nappaliba nyílik és ott van egy kis ebédlő rész, így a faltól néha nem igazán látni a nappali felét, mivel egy része beljebb van, a nappali pedig tágasabb. :)
-Jó reggelt apa, hoztam kakaós csigát reggelire!- értem oda lassan a dolgozó asztalához.
-Jó reggelt! Rendben, mindjárt megyek- húzott magához és adott egy puszit a homlokomra.
-Okés- fordultam meg és indultam ki a konyha felé, hogy megreggelizzek gyorsan.

A reggeli kis reggeli jó sikerült, anya és Zalán is jót reggelizett és közben mellettük ülve kitárgyaltuk a tegnapi bulit, meg hogy menjünk el valahova kirándulni a szünetben.
Délután inkább filmet néztem, a Pán Pétert néztem újra, kiskoromban rajongtam érte. :) 
Aztán közben ráírtam Danira, hátha eltudom kapni egy beszélgetésre.
Bella: meghallgattam a számokat a City of angels nagyon tetszett :)
2 órán keresztül vártam, hogy vissza írjon és közben néztem a filmet, bár 2 percenként ránéztem a telomra, hátha írt és csak a telefonom nem jelezte ki. Végül a film utolsó pár percében rezzent egyet a telefonom.
Dani: az a kedvencem :)
Igen!! Végre írt!! Győzelem!! :D
Bella: :) hát nekem is tetszett 
mi újság nálad? küldesz ma is képet? :)
Dani: minden rendben :) ma Pekingben mászkáltunk és megkóstoltam a Kung Pao csirkét, nagyon finom volt 
persze, mindjárt küldök
Bella: még nem hallottam arról a kajáról :/
okés :) köszi :)
Dani: 




Bella: de jó :) és mi jót láttál és ettél még? :) a híres kínai kis cukrokat
Dani: vettem egy kettőt, de még nem kóstoltam
Bella: értem :)
és milyen idő van nálatok? :)
Dani: tök jó :) nálatok?
Bella: jajj, mi majd megfagyunk :/ hihetetlen milyen hűvös lett 
Dani: Xdxd
Bella: ja :D
Dani: Hány óra? 
Bella: 18.18 
oh kívánok 
Dani: :D 
Bella: miért nálatok hány óra?
Dani: 00.18
Bella: úristen!!! :O esetleg ne akarsz aludni? :O
Dani: nem vagyok álmos, csak reggel 
ilyenkor meg nem tűnik fel, ugye az időállás miatt 
reggel meg olyan mintha hajnali 3-kor kelnék :/ 
Bella: jajj, az nem jó :/
viszont szerintem menj most már aludni tényleg:)
Dani: igen, jó ötlet :)  akkor jóéjt! :*
Bella: jo8 :) :*
Végre tudtam beszélni Danival, plusz a filmet is befejeztem! :)

Kakaós csiga: 5/5-immmmmáááádommmm!!! 
Dani:5/5- és tudtunk beszélni végre!!! :) ráadásul egy jót :)
Pán Péter: 5/3- hát...kiskoromban imádtam, most is szeretem...viszont olyan mintha nem láttam volna belőle semmit se :D
City of Angels:5/5- annyira jó, erre alszom el :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése